رسیدگی به درخواست ۶۰ شهروند در دفتر خدمات الکترونیک محله مشیریه

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری منطقه ۱۵ در هفدهمین جلسه رسیدگی به مسائل شهری شهروندان این منطقه که به صورت هفتگی در دفتر خدمات الکترونیک شهر انجام می‌شود، به درخواست ۶۰ شهروند در دفتر محله مشیریه (۱۵۰۲) پاسخ گفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ مهدی حضرتی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری این منطقه گفت: با هدف ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان و افزایش رضایتمندی آنان روزهای شنبه هر هفته و با اطلاع رسانی قبلی از طریق نصب بنر و پیامک به شهروندان، در یکی از چهار دفتر خدمات الکترونیک شهر منطقه حضور یافته و به مسایل و مشکلات شهروندان رسیدگی می شود.

در این دیدار مسائل و مشکلات شهروندان شامل طول پیشروی املاک و موضوعات تخلف ساختمانی نظیر نورگیر، تراس روباز، تامین پارکینگ مازاد، نورگیر غیرمستقیم، جبهه ساخت و ... به صورت چهره به چهره رسیدگی شد.

همچنین شهروندان می توانند از طریق بنرهای اطلاع رسانی نصب شده در معاونت شهرسازی و معماری و دفاتر خدمات و دریافت پیامک، از محل و زمان دیدارهای بعدی معاون شهرسازی و معماری با شهروندان  با خبر شوند.

انتهای پیام/

۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
کد خبر: 44761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =