مناسب سازی ۱۰۰ درصدی بیش از ۱۵۷ بوستان در پایتخت

شهر: طی سه سال گذشته بیش از ۱۵۷ بوستان محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به صورت صد در صدی مناسب سازی شده‌اند.

به گزارش شهر، علی محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران در دوازدهمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور، با بیان اینکه پایتخت دو هزار و ۲۸۷ بوستان دارد، افزود: در سه سال گذشته بیش از ۱۵۷ بوستان محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به صورت صد در صدی مناسب سازی شدند.

او در ادامه افزود: با توجه به گفته شهردار تهران، قرار شده که هیچ پروژه‌ای بدون انجام مناسب سازی افتتاح نشود. تعداد بوستان‌های مناسب سازی در سال ۱۳۹۷ برابر با ۲۲ بوستان، سال ۱۳۹۸ برابر با ۴۴ بوستان و امسال ۴۷ بوستان است.

مختاری ضمن اشاره به ساخت و نصب ۱۰۰ مجموعه تندرستی ۶ دستگاهه در سطح مناطق شهرداری تهران جهت استفاده معلولان جسمی-حرکتی، بیان کرد: همچنین ۱۰ مجموعه بازی کودکان دارای معلولیت در بوستان‌های سطح شهر ساخته و نصب شده است. از جمله اقدام دیگر سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران می‌توان به طراحی، ساخت و نصب عناصر مبلمان شهری مختص گروه‌های ویژه دارای معلولیت براساس نیازها و درخواست‌های اعلامی مناطق اشاره کرد. 

به گفته مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران؛ مناسب سازی ۱۶۲ چشمه سرویس بهداشتی در سال ۱۳۹۹ در درستور کار قرار گرفته که تعدادی از آن‌ها تکمیل شده است.

خبرنگار: ملیکا هاشمی

۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
کد خبر: 4478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =