فعالیت ۴۴ ایستگاه ورزشی شهروندی در منطقه ۲ پایتخت/ پیشگامان ورزش شهروندی منطقه ۲ تقدیر شدند

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ گفت: ایستگاه‌های ورزش شهروندی، بستری برای تقویت سلامت و نشاط اجتماعی است .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، اکرم رجای در مراسم تقدیر از پیشگامان ورزشی که با حضور معاونین سازمان ورزش شهرداری تهران برگزارشد، گفت: توسعه ورزش همگانی، یک ضرورت و عامل مهم در ارتقای شاخص‌های اجتماعی همچون نشاط و شادابی فردی و اجتماعی، افزایش امید به زندگی و سلامت افراد در جامعه است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ با اشاره به رویکرد مدیریت شهری درارتقای نشاط و سلامت شهروندان با تقویت برنامه های ورزشی افزود: با هدف ایجاد محیط های مناسب برای انجام حرکات ورزشی و تشویق و ترویج فرهنگ ورزش همگانی بین شهروندان، ۴۴ ایستگاه ورزش شهروندی در بوستان های منطقه فعال است.

رجای ادامه داد: ایستگاه‌های ورزش شهروندی یکی از محورهای اصلی توسعه ورزش همگانی است و مربیان ایستگاه‌های ورزشی می‌توانند علاقه‌مندان به ورزش در سطح محلات را در مسیر درست و صحیح ورزش همگانی قرار داده تا بتوانند با ایجاد انگیزه و تشویق به ورزش نقش موثر در افزایش سطح سلامت جسمی و روحی آن‌ها داشته باشیم.

مرجان میرزایی قاضی، معاون بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به ثبت نام یک میلیون شهروند در مسابقات قهرمان شهر ۲ بیان کرد: مسابقات قهرمان شهر یکی از رویدادهای ورزشی است که از سطح محلات آغاز می شود ، مرحله اول این مسابقات در سال گذشته اجرا و پس از آسیب شناسی صورت گرفته دومین دوره در حال اجرا است.

وی در ادامه از برگزاری مسابقات جام مساجد خبر داد و گفت: این مسابقات به عنوان دومین رویداد ورزشی ویژه بچه های زیر ۱۹ سال در ۴ رشته ورزشی در مساجد برگزار می شود.

علیرضا بهرمن، معاون سازمان ورزش شهرداری تهران در ادامه این مراسم مربیان را سفیران ورزشی و تندرستی برشمرد و گفت: ورزش شهروندی بسترساز آینده ورزش قهرمانی است که این مهم توسط شما مربیان رقم می خورد.

انتهای پیام/

۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
کد خبر: 44803

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =