مشارکت شهروندان در «من شهردارم» عامل پیشرفت تهران است

بازیگر پیشکسوت کشورمان، مشارکت شهروندان در اَبَرپروژه «من شهردارم» را عامل پیشرفت تهران دانست.

به گزارش شهر، داریوش ارجمند بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با «روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران» ضمن تقدیر از شهرداری پایتخت درخصوص طراحی و اجرای اَبَرپروژه‌ «من شهردارم» گفت: ایجاد راه و اجرای طرحی که به صورت کاملاً واقعی باعث مشارکت شهروندان در اداره امور شهر شود بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه شهر متعلق به مردم است، افزود: مشارکت مردم در طرح «من شهردارم» می‌تواند علاوه بر پیشرفت شهر تهران، در نگهداشت شهر هم بسیار مؤثر باشد.

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون مشارکت شهروندان در طرح‌های شهری و فرهنگی را حائز اهمیت ویژه دانست و ادامه داد: ساخت‌وسازها به فراخور انجام می‌شود، اما مسائل فرهنگی سال‌هاست که در کشور ما مغفول مانده است.

ارجمند با بیان این‌که طرح «من شهردارم» علاوه بر ماهیت شهری، مدیریتی و اجتماعی، ماهیت فرهنگی هم دارد، تصریح کرد: پروژه‌ها و نظرهای شهروندان در «من شهردارم» می‌تواند در خصوص ترمیم فرهنگی، توسعه و رشد فرهنگی راهگشا باشد.

این بازیگر پیشکسوت کشورمان ضمن دعوت از شهروندان تهرانی برای مشارکت در ابرپروژه «من شهردارم» عنوان کرد: صاحبان اصلی شهر مردم هستند و مشارکتشان در چنین طرح‌هایی، احقاق بهتر حقوق خودشان را رقم می‌زند.

گفتنی‌ است؛ ابرپروژه «من شهردارم» که از سال گذشته و در دوره مدیریت شهری کنونی طراحی شده و به اجرا در آمده است، امسال برای دوّمین بار در کلانشهر تهران به اجرا در می‌آید. در این طرح، شهروندان تهرانی می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی manshahrdaram.tehran.ir نیاز عمرانی، خدمات شهری، فرهنگی، شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک، ورزشی و اجتماعی محله و منطقه محل سکونت خودشان را به‌عنوان «پروژه درخواستی» ثبت کنند تا شهرداری تهران با اختصاص بودجه، آن پروژه را اجرا کند.

انتهای پیام/

۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
کد خبر: 44807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =