آسفالت‌ مصرفی در معابر منطقه ۸ از مرز ۳۱ هزار تن گذشت

شهردار منطقه ۸ از اجرای عملیات آسفالت در سطح معابر منطقه به میزان ۳۱ هزار تن در ۶ ماهه اول سال جاری به منظور بهسازی شریان‌های اصلی و فرعی خبر داد.

به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸؛ "فاطمه تنهایی" شهردار این منطقه  گفت: شهرداری منطقه با هدف مناسب سازی و سهولت تردد شهروندان، به صورت مستمر با آسفالت مکانیزه و دستی نسبت به بهسازی معابر اقدام می کند.

وی افزود: در همین راستا عملیات تراش و روکش آسفالت به صورت مکانیزه در زیرگذر، بلوار، خیابان و سایر معابر در حال انجام است که ۳۱ هزار تن آسفالت از ابتدای سال تاکنون در ادامه نهضت نوسازی معابر پایتخت انجام شده است.

شهردار عنوان کرد: تاکنون ۱۸۰ معبر اصلی و فرعی منطقه ۸ نوسازی شده که از این میان ۱۱۸ هزار متر به صورت مکانیزه در معابر اصلی و بزرگراهی و ۹۱ هزار متر دیگر به صورت دستی در معابر فرعی و در طرح توسعه محله ای آسفالت شده است.
به گفته تنهایی؛ اولویت ترمیم روکش آسفالت بر مبنای بررسی های فنی و میدانی منطقه و نواحی از کیفیت آسفالت معابر و درخواست‌های مردمی ثبت شده در سامانه ۱۳۷ می‌باشد.

تنهایی در خاتمه با تاکید بر تلاش شهرداری منطقه نسبت به تکمیل نهضت آسفالت در معابر اصلی و فرعی و انجام تعهدات در این زمینه اظهار کرد: تحقق این امر حاصل تلاش عوامل اجرایی، نواحی سه‌گانه، و اکیپ‌های شبانه‌روزی منطقه است که با توجه به آغاز بارش‌های فصلی، با سرعت بیشتر همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
کد خبر: 44861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =