یکهزار دانش‌آموز از مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران بازدید کردند

معاون شهردار منطقه یک گفت: مرکز علوم و ستاره شناسی تهران در نیمه اول آبان‌ماه میزبان بیش از یکهزار دانش‌آموز در پایه‌های مختلف تحصیلی بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سلیمه رودکی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه گفت: دانش آموزان مدارس پایه های مختلف در اردوهای آموزشی با حضور در مرکز علوم و ستاره شناسی از امکانات و فضاهای علمی مانند سالن کهکشان، فیزیک، شیمی، تفکر، لیزر، ترازوهای فضایی و رصدخانه بازدید و با راهنمایی های کارشناسان آزمایش های مربوط به هر دستگاه را شخصا تجربه کردند.

وی تصریح کرد: این مرکز با هدف آشنایی دانش آموزان، دانشجویان، دانش پژوهان و عموم مردم با علوم پایه، پایه گذاری و دانش پژوهان و دانشجویان بسیاری در این مجموعه حضور فعال و کارآمد دارند.

گفتنی است؛ یکی از ویژگی های آموزش از طریق مراکز علمی، یادگیری به سبک "مشاهده" است و فرهنگ دیدار از مراکز علمی به دانش آموزان می آموزد که با " مشاهده"، "حس خوب " و " بهتر تجربه کردن" می توانند بسیاری از موضوعات و مطالب درسی و غیر درسی را درک، تجزیه و تحلیل کنند.

علاقه‌مندان جهت بازدید از این مجموعه می توانند شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی۱۶ جهت رزرو با شماره تلفن ۹۶۰۲۷۶۵۹ تماس بگیرند و جهت اطلاع از رصد شب و دیگر برنامه های مرکز به آدرس اینستاگرام sactehran.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
کد خبر: 44937

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =