خدمت صادقانه و رسیدگی به مطالبات همکاران از اهم اولویت‌های مجموعه سرمایه‌انسانی

در راستای تکریم و تسریع در رسیدگی به درخواست همکاران و رفع دغدغه آنها در شهرداری تهران، طی ۱۰ ماه گذشته، مدیران اداره‌کل سرمایه‌انسانی در برنامه ملاقات با کارکنان پاسخ‌گوی ۵۱۲ نفر از همکاران متقاضی بودند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران؛ همزمان با سه‌شنبه‌های پاسخ‌گویی، صبح روز گذشته دهمین برنامه ملاقات با کارکنان با حضور اکبر مردانی مدیرکل سرمایه‌انسانی و جمعی از معاونان و مدیران در سالن جلسات باقرالعلوم (ع) برگزار و به درخواست ۵۱ نفر از همکاران متقاضی رسیدگی شد.

در این برنامه مدیرکل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران گفت: از دی‌ماه سال گذشته با هدف تسریع در رسیدگی به مطالبات کارکنان و همچنین تسهیل دسترسی همکاران محترم با مدیران این مجموعه با فعال‌سازی سامانه ملاقات کارکنان، برنامه دیدار و گفت‌وگو با همکاران گرامی در راستای تحقق شعار «عدالت‌محوری، اخلاق‌مداری و توسعه بهره‌وری» کلید خورد.

وی افزود: بر همین اساس تاکنون ۱۰ برنامه ملاقات با کارکنان در این مجموعه برگزار و به درخواست ۵۱۲ نفر از همکاران متقاضی رسیدگی شد.

مردانی در ادامه با اشاره به برپایی ۱۴ برنامه بازدید و هم‌اندیشی در مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه اظهار داشت: این برنامه با دو محوریت مجزا و جداگانه در دستور کار قرار گرفت؛ بخش نخست تحت‌عنوان «نشست هم‌اندیشی مسئولان» با هدف بررسی و شناسایی مسائل و چالش‌های مرتبط با حوزه سرمایه انسانی، توسعه و تحول اقدامات اداره‌کل پیرامون ارتقاء بهره‌وری و افزایش انگیزه همکاران محترم و همچنین بهبود مستمر فرآیندهای اداری سرمایه انسانی و بخش دوم این برنامه تحت‌عنوان «بازدید و رسیدگی به مشکلات کارکنان» در راستای تسهیل‌گری در امور سرمایه‎های انسانی اجرایی و در این دیدارها ۳۸۹ نفر از همکاران متقاضی به‌صورت مستقیم درخواست‌ها و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

مدیرکل سرمایه‌انسانی با تاکید بر بهبود شرایط موجود و آماده‌سازی بستری مناسب جهت ارتقای سطح رضایتمندی کارکنان گفت: خدمت صادقانه و رسیدگی به مطالبات و خواسته‌ی همکاران از اهم اولویت‌های مجموعه سرمایه‌انسانی می‌باشد که این امر می‌بایست با احترام و در شأن آن‌ها صورت پذیرد.

این گزارش می‌افزاید؛ همکاران می‌توانند برای ثبت درخواست خود به سامانه ملاقات مردمی در پرتال اینترانتی شهرداری تهران، اداره کل سرمایه انسانی و یا مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران مراجعه و با نام کاربری خود وارد سامانه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند تا بر اساس نوبت، به درخواست ایشان رسیدگی شود.

انتهای پیام/

۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
کد خبر: 44941

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =