آموزش رفتارهای صحیح ترافیکی  به بیش از ۱۰ هزار شهروند

بیش از ۱۰ هزار شهروند منطقه ۱۴ از آموزش‌های ترافیکی بهره‌مند شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴ امیر یزدی شهردار این منطقه با اشاره به اهمیت فرهنگسازی و آموزش رفتارهای صحیح ترافیکی که باعث کاهش سوانح رانندگی می شود، گفت: دراین راستا از ابتدای سال بیش از ده هزار نفر از شهروندان ساکن و شاغل در منطقه از آموزش های عمومی، تخصصی و مهارتی در زمینه ترافیک بهره مند شدند.

یزدی افزود: ۲۴ عنوان آموزشی در زمینه های مختلف برای آموزش و فرهنگسازی ترافیکی گروه های مختلف تدارک دیده شده و متناسب با نیاز آنها برای شان کارگاه آموزشی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه روند کاهش تعداد سوانح رانندگی ناشی از سه اقدام آموزش، اعمال قانون و بهبود زیرساخت های ترافیکی سطح منطقه است، یادآور شد: هرکدام از این اقدامات سهم بسزائی در نجات جان شهروندان و کاهش اسیب های جانی و روانی برای آنان دارد. از این رو در حوزه ترافیک با شناسائی گروه های مختلف، آموزش های مورد نیازشان در بوستان آموزش ترافیک منطقه و یا مراکز مورد درخواست متقاضیان برآورده می شود.

یزدی ادامه داد: همچنین در طول سال علاوه بر کارگاه های آموزشی ویژه برنامه های مختلف اعم از مسابقات فرهنگ ترافیکی، همایش های متنوع و تقدیر از رانندگان حمل و نقل عمومی که از نظر اخلاقی و مسافر مداری توسط شهروندان انتخاب شدند، انجام می شود.

یزدی در پایان از استمرار این طرح آموزشی در قالب اجرای ۲۴ عنوان آموزشی در زمین های مقررات رانندگی، حمل و نقل پاک، امداد سوانح رانندگی و روانشناسی ترافیک برای گروه های سنی از ۵ سال تا ۸۵ سال را به صورت رایگان برای شهروندان منطقه خبر داد.

انتهای پیام/

۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
کد خبر: 44973

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =