ارائه خدمات ویژه سرای محلات ناحیه ۵ منطقه ۶ به کودکان

شهردار ناحیه ۵ منطقه ۶ از ارائه خدمات ویژه به کودکان در سراهای محلات این ناحیه با هدف ارتقاء سلامت جسمی و روحی آن‌ها خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه۶، مجید اردکانی شهردار ناحیه ۵ این منطقه اظهار کرد: خانه های کودک و سلامت سراهای محلات این ناحیه با هدف سلامت جسمی و روحی کودکان، اقدام به برگزاری  ده ها کارگاه آموزشی و برنامه های سلامت محور برای این شهروندان کوچک کرده است.

شهردار ناحیه ۵ ادامه داد: هدف از این اقدام ایجاد شرایط لازم برای زندگی با نشاط و تقویت مسئولیت پذیری کودکان است و شناسایی پیشگیری از بیماری های احتمالی است .

وی خاطر نشان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی ویژه برای کودکان دارای معلولیت جز مهمترین برنامه های اجرایی در سراهای محلات بود که با همکاری مرکز توانبخشی و حرفه آموزشی ارمغان عصر در سراهای محلات این بخش از شهر برگزار شد .

اردکانی به دیگر خدمات ارائه شده در سراهای محلات در نیمه اول آبان اشاره کرد و افزود: با هدف شناسایی کودکان دارای تنبلی چشم، خانه کودک محله ساعی با مشارکت سازمان بهزیستی اقدام به اجرای طرح بینایی سنجی برای کودکان کرد.

شهردار ناحیه ۵ در پایان گفت: اعضای کانون غنچه های هلال سرای محله ساعی در مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس سازمان جوانان با اجرای برنامه هایی از قبیل شعرخوانی، نقاشی گروهی، انجام مانور پناهگیری ،آزاد کردن کبوترهای سفید (نماد صلح و دوستی) و ... این روز را جشن گرفتند و برای کودکان لحظات خاطره انگیزی را رقم زدند. 

انتهای پیام/

۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
کد خبر: 44984

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =