برگزاری نشست هم‌اندیشی هیات تخلفات اداری کارمندان شهرداری با مدیریت شهری منطقه۶

نشست هم‌اندیشی هیات تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران با مدیران شهری منطقه۶ با حضور نماینده شهردار تهران و مدیر کل دفتر هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان، هیات همراه و شهردار منطقه ۶ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه۶؛ سید مرتضی روحانی شهردار این منطقه گفت: موضوع مرتبط به حوزه تخلفات شهرداری تهران در مجموعه دستگاه های خدمت رسان همواره نگاهی توام با مسئولیت پذیری و نظارت بوده است و حضور دستگاه های نظارتی چون حراست و بازرسی و همچنین هیئت تخلفات اداری در مجموعه شهری فضای امنی را برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان فراهم می کند و بنده امیدوارم که این جلسه منشأ اثر برای مجموعه همکاران در شهرداری تهران باشد.

وی ادامه داد: بزرگترین سرمایه شهرداری منطقه نیروی انسانی آن است و حفظ این سرمایه دقت در صیانت و جایگاه همکاران و جلوگیری از فساد اداری است.

روحانی، رسیدگی به تخلفات مطابق با قوانین اشاره کرد و گفت: در مجموعه شهری در بین عده کثیری از همکاران که برای خدمت رسانی موثر تلاش می کنند، معدودی از آن ها دچار تخلفات با مصادیق اداری می شوند و دستگاه ها و هیات های تخلفات اداری مطابق قوانین با آنها برخورد خواهند کرد تا فضایی برای رشد تخلفات و یا مفاسد اداری و اقتصادی و موضوعات مرتبط با این ابعاد در حوزه مجموعه شهری توسعه پیدا نکند.

شهردار منطقه ۶ با اشاره به شفاف سازی و سلامت اداری اظهار کرد: مجموعه شهری همواره در حوزه شفاف سازی و ایجاد سلامت اداری پیشرو و پیشگام بوده است که امید است امر مهم خدمت به مردم که هیچ چیز بالاتر از آن نیست، بتواند فضای اداری سالم را فراهم کند و مانع از رشد فساد شود.

در بخش دیگری از این نشست ابراهیمیان نماینده شهردار و مدیر کل دفتر هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان با اشاره به منش شهردار تهران مبنی بر رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان اظهار داشت: ما به این نتیجه رسیده ایم که جلوه ی خادم بودن خودمان را واضح تر، روشن تر، صریح تر و راحت تر در معرض دید همکاران قرار بدهیم، و از زمانیکه توفیق خدمت پیدا کردیم در مناطق حضور یافتیم تا از این طریق بتوانیم با دغدغه ها و مشکلات شما عزیزان از نزدیک آشنا بشویم.

وی آموزش و ارتقاء دانش حقوقی و آشنایی با ضوابط اداری را لازمه کاهش تخلفات اداری دانست و گفت: در بسیاری از مواقع همکاران سهوا به واسطه جهل بر یک قانون یا دست کم گرفتن یک ضابطه و مقررات دچار مشکلات اداری و سال ها درگیر سازمان و نهادهای نظارتی می شوند، لذا لازم است با حضور اساتید اهل فن، دانش همکاران افزایش یابد.

انتهای پیام/

۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
کد خبر: 44988

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =