رشد ۱۳ درصدی پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها در مهرماه امسال در مقایسه با سال گذشته

مدیرکل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد از رشد ۱۳ درصدی پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها در مهرماه امسال در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا محمد امیرآبادی در خصوص گزارش نتایج فعالیت‌ها و اقدامات ۷ ماه اول سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران گفت: پروژه‌های شهرداری تهران تا پایان مهر ماه امسال با ۴۳%  پیشرفت فیزیکی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳% رشد داشته است و این نشان از تلاش مضاعف همکاران در مجموعه شهرداری تهران در به ثمر رساندن پروژه‌های شهری دارد.

مدیرکل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد افزود: در حوزه معاونت‌های تخصصی، معاونت حمل و نقل و ترافیک با افتتاح ۴ ایستگاه مترو و ۹ کیلومتر مسیر در خطوط ۶ و ۷ و نیز تحویل ۴۸ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جدید و بکارگیری آن‌ها در حمل و نقل عمومی توسط شرکت واحد، پیشرفت قابل توجهی داشته و همچنان معاونت فنی و عمرانی دارای بیشترین پیشرفت در بین معاونت‌ها بوده است. در بین مناطق نیز مناطق ۵، ۱۸ و ۸ بیشترین افزایش پیشرفت نسبت به ماه گذشته را داشته‌اند.

وی در خصوص پروژه‌های «من شهردارم» گفت:  ۷۱۷ پروژه من شهردارم و به عبارتی نیمی از این پروژه‌ها به اتمام رسیده و ۳۹۲ پروژه نیز در حال انجام است.

امیرآبادی با اعلام پیشرفت ۵۴ درصدی طرح من شهردارم، اظهار امیدواری کرد با روند پیشرفت فعلی، بخش اعظم پروژه‌های طرح من شهردارم تا پایان سال به اتمام رسیده و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

انتهای پیام/

۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
کد خبر: 44989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =