تبیین محورهای بیست‌گانه طرح تحول در شهرداری منطقه ۱۸ پایتخت

جزئیات اجرای طرح موسوم به تحول بیست گانه در محلات با حضور مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران در منطقه ۱۸ تبیین و تشریح شد.

به گزارش  شهر  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، طی نشست طرح موسوم به تحول بیست گانه که با حضور محمد جواد خسروی شهردار و مدیران منطقه برگزار شد، مدیر کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران طی سخنانی به تشریح اهمیت طرح مذکور پرداخت و اظهار داشت: این قبیل اقدامات که تحت عنوان طرح تحول ۲۰ گانه از آن یاد می شود، در زمره فعالیت ها و اقدامات جاری و ساری مدیریت شهری بوده که سر و شکل جدید تری به خود گرفته است. 
وی در ادامه با تمجید از وضعیت مطلوب پخش آسفالت در منطقه ۱۸ که از بسیاری از مناطق پایتخت پیشی گرفته، گفت:  یکی از محورهای اصلی تأکیدات شهردار تهران، پخش یک میلیون و دویست هزار تن آسفالت در شش ماهه اول و یک میلیون و هفتصد هزار تن در سال ۱۴۰۲ بوده است. 
این مقام مسئول همچنین با اشاره به سه محور اصلی مناطق و نواحی تابعه آنها در تهیه نقشه راهبردی طرح تحول بیست گانه تأکید کرد: واقعی بودن اقدامات، هماهنگی با اسناد بالا دستی و سیاست‌های معاونت های تخصصی از جمله مواردی است که می بایست مورد توجه قرار گرفته و آن را در تدوین نقشه طرح لحاظ کرد. 
وی همچنین با بیان این نکته که وضعیت منطقه ۱۸ در تکمیل پروژه های توسعه محلی و من شهردارم مطلوب بوده و می توان با قدری همت جایگاه کنونی را ارتقا بخشید، یاد آور شد: خدمت در مناطق جنوبی، فرصت مغتنمی است برای باقیات و صالحات و این منطقه فاکتورهای لازم را برای لذت بردن از کار و تلاش در شهرداری تهران را دارد. 
همچنین محمد جواد خسروی شهردار منطقه نیز در ابتدای این نشست توضیحات اجمالی پیرامون وضعیت پروژه های توسعه محلی و من شهردارم را ارائه و به استماع حاضرین رسانید. 
وی با اشاره به این نکته که تمام کارگاه های عمرانی پروژه های من شهردارم فعال بوده ، یاد آور شد: بزودی تمام ۴۹ پروژه مصوب در نخستین تجربه من شهردارم تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت. 
انتهای پیام / 
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
کد خبر: 45061

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =