معابر پرتردد منطقه ۱۹ با اجرای بیش از ۱۰ کیلومتر خط‌کشی ایمن‌سازی شد

شهردار منطقه ۱۹ گفت: معابر پرتردد در نواحی پنجگانه با اجرای بیش از ۱۰ کیلومتر خط‌کشی خطوط محوری ممتد و منقطع ایمن‌سازی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به اینکه این اقدامات به‌منظور تأمین امنیت عبوری شهروندان و کاهش بار ترافیکی انجام می شود یاد آور شد: توجه به خطوط راهنمایی و رانندگی باعث کاهش حجم ترافیک، رعایت حقوق رانندگان و عابران پیاده و نیز رانندگی اصولی و ایمن می شود.

وی افزود: در این عملیات خط کشی خطوط ممتد و منقطع به طول ۶ هزار و ۳۰۰ متر در خیابان سهیل شمالی حد فاصل میدان باران تا بزرگراه آیت الله سعیدی، هزار و ۵۴۰ متر در خیابان براداران شهید شکری حد فاصل خیابان پونه تا بلوار ورامینی، ۵۰۰ متر طول در معبر شهید صمدی حد فاصل کوچه شهید بهمنی تا بلوار شقایق، هز ار و ۱۰۰ متر طول خطوط ممتد در بلوار شقایق از خیابان شهید صمدی تا میثاق در حاشیه رفیوژ میانی و ۵۴۰ متر طول خط کشی منقطع حد فاصل خیابان شهید صمدی تا دور برگردان میثاق به اجرا درآمده است.

شهردار منطقه ۱۹ همچنین بر اهمیت و نقش موثر خط کشی‌های معابر و بزرگراه ها در عبور ومرور ایمن و انضباط بخشی ترافیکی نیز تأکید کرد.

انتهای پیام/

۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
کد خبر: 45102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =