تنفیذ احکام مدیران جدید محلات منطقه ۱۸

آئین تنفیذ احکام و معارفه مدیران جدید سراهای محلات هجده گانه منطقه ۱۸ تهران با هدف تأمین سرانه های آموزشی، فرهنگی و ورزشی شهروندان برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه  ۱۸ ، در این مراسم که سید محمد فیاض شهردار و جمعی از مدیران شهری منطقه در آن حضور داشتند، ضمن قدردانی از مدیران پیشین سراهای محلات این بخش از پایتخت، دستور العملهای جدید برای اجرائی شدن در این مراکز چند منظوره ابلاغ و منتخبین شهروندان در دوره جدید خدمت رسانی معارفه شدند.

فیاض شهردار منطقه طی سخنانی در حاشیه این مراسم با اشاره به این نکته که اولویت مهم مدیریت شهری در حوزه اجتماعی و فرهنگی، تکمیل امکانات محلات من جمله احداث یا تملک ساختمان سرا بوده، اظهار داشت : برای تحقق این رویکرد، پروژه های ساختمان سرای محله شهید رجائی و کتابخانه محله یافت آّباد جنوبی در دست احداث بوده و با تکمیل آنها به بخش اعظمی از نیازهای شهروندان جامه عمل پوشاند.

او ادامه داد : تلاش و برنامه ریزی برای دیگر محلات فاقد این امکانات نیز ادامه داشته و پس از تأمین اعتبارات لازم مقدمات احداث ساختمان سرا فراهم می شود.

به گفته این مقام مسئول، مدیران محلات همانند شورایاران پل ارتباطی میان مدیریت شهری و شهروندان بوده که مسائل و مشکلات موجود در بخش اجتماعی و فرهنگی را احصاء و پیگیر مراحل رفع آنها هستند.

در پایان این مراسم نیز، سید محمد فیاض شهردار منطقه ضمن قدردانی از تلاشها و اقدامات مدیران پیشین محلات، احکام مسئولیت منتخبین شهروندان را به آنها تنفیذ کرد.

۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 4513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =