پاکسازی معابر و محورهای بزرگراهی منطقه ۱۵ در حال انجام است

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۵ از پاکسازی معابر و محورهای بزرگراهی منطقه خبر داد و گفت: با تلاش شبانه‌روزی نیروی کارگری و به کارگیری ماشین‌آلات، پاکسازی محدوده منطقه بدون وقفه در حال انجام است.

به گزارش شهر به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با تاکید بر ارتقای سطح خدمت رسانی به شهروندان منطقه افزود: با هدف پاکیزگی و ایجاد محیط سالم برای شهروندان، رفع و کاهش آلودگی های محیطی؛ با به کارگیری ۴۵ نیروی انسانی و ۳۳ دستگاه ماشین آلات تخصصی و غیرتخصصی از قبیل جاروب بزرگراهی، جدول و گاردریل شوی، واترجت، تانکر و خاور روباز؛ مسیر رفت و برگشت بزرگراه آزادگان در محدوده منطقه به طول ۸۰۰۰ مترطول و بزرگراه امام رضا (ع) با ۱۴۰۰۰ مترطول نظافت و پاکسازی شد.

به گفته وی؛ شستشوی المان های شهری، جداول، گاردیل ها، پل های هوایی عابرپیاده، رفت و روب، لایروبی انهار و ... از جمله اقداماتی بود که در این بزرگراه ها اجرا شد.
صدیقی اضافه کرد: همچنین مسیر جنوب به شمال و بالعکس بزرگراه امام علی(ع) به طول ۷۶۰۰ متر پاکسازی و رفت و روب و المان های شهری و ایستگاه های BRT این مسیر نیز شست و شو شد.

وی با اشاره به اینکه این اقدامات به منظور ارتقای امنیت تردد و سلامت شهروندان به صورت مستمر انجام می شود، افزود: شهرداری منطقه با برنامه ‌ریزی ‌های دقیق تلاش می کند تا از تمام نیروها و ظرفیت خود استفاده کرده و با رفع مشکلات مربوط به رفت‌ و روب، جمع آوری زباله، نخاله و... محدوده را برای استفاده عموم شهروندان و عبور و مرور خودروها مهیا کند.

انتهای پیام/

۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
کد خبر: 45138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =