ایستگاه‌های اتوبوس منطقه ۹ ایمن‌سازی شد

شهردار منطقه ۹ از ایمن‌سازی و بازپیرایی در ۶۲ ایستگاه اتوبوس عادی و BRT این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: با عنایت به لزوم تکریم شهروندان و ترغیب آنها به استفاده از سیستم های حمل و نقل عمومی، طرح  ایمن سازی و بازپیرایی ایستگاه های اتوبوس عادی و BRT توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۹ اجرا شد.

وی افزود: در قالب اجرای این طرح و در مدت ۲ ماه نسبت به مرمت بدنه و سرپناه، نرده، روشنایی و برج نوری، تابلو ایستگاه، شیشه، صندلی و نیمکت، سطل زباله، نوسازی استند و بنرهای حاوی نقشه و پیام های ترافیکی و استیکرهای ۱۳۷ پلاس، همسطح سازی حریم ایستگاه و خط کشی در ۶۲ ایستگاه اتوبوس عادی و BRT اقدامات مذکور انجام شده است.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: محورهای آزادی، استادمعین، دامپزشکی، طوس، هاشمی، قزوین، شمشیری، بلوار ۴۵ متری زرند، بزرگراه های جاوید نشان متوسلیان و آیت الله سعیدی، رینگ بیرونی میدان آزادی و پایانه اتوبوسرانی بوتانشامل اجرای طرح مذکور شده اند.

مرتضوی در خاتمه یادآور شد: همچنین به منظور جلوگیری از هزینه کرد مکرر جهت مرمت و تعویض شیشه در تعدادی از ایستگاه های آسیب پذیر منطقه ۹ نسبت به جایگزینی ورق پانچی طرح دار ایمن و شکیل بجای شیشه در ۳۰ سرپناه ایستگاه اتوبوس عادی اقدام شد.

انتهای پیام/

۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
کد خبر: 45167

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =