از زیباسازی کالبد شهری تا ساماندهی فضاهای بی‌دفاع شهری

شهردار منطقه ۱۴ از برنامه‌ریزی برای محقق شدن اتفاقات خوب، توسعه، تحول و رفع نابسامانی های شهری در این بخش از پایتخت با کار جهادی و استفاده از ظرفیت های انسانی، اجتماعی، فرهنگی و شهری خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی طی هم اندیشی با مدیران شهری منطقه با تشریح اهمیت طرح موسوم به تحول بیست گانه، فعالیت ها و اقدامات جاری و ساری مدیریت شهری منطقه را بررسی و راهکارهای لازم را جهت احصاء مشکلات، اجرای طرح ها و خدمات کیفی به شهروندان منطقه ارائه کرد.

یزدی در این تبادل نظر با بیان اینکه طرح تحولی خدمت یک طرح همه جانبه ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری و نگهداشت در حجم بالا و به صورت متمرکز آغاز شده، بر برنامه‌ریزی، تامین بودجه جهت تکمیل و روند مطلوب اجرای فعالیت ها بصورت محله به محله با رفع معظلات خرد و کلان تاکید کرد. وی با اشاره به اهمیت زیباسازی کالبد شهری، برنامه ریزی و انجام فعالیت ها را با بهره مندی از ظرفیت های محله ای و با رویکرد هویت بصری اثربخش دانست.

رفع نابسامانی های شهری، زیباسازی و نوسازی بافت فرسوده همچنین ساماندهی و ایجاد کاربری برای فضاهای بی دفاع شهری از موارد مورد تاکید شهردار منطقه در این هم اندیشی بود که در طرح تحول منطقه در دستور کار قرار گرفت.

یزدی در پایان با تاکید بر اینکه جلب رضایت شهروندان منطقه اولویت و وظیفه است، از برنامه ریزی و تلاش مضاعف برای طرح های خلاقانه، حل مشکلات مربوط به بافت فرسوده، زیباسازی کالبد شهری به منظور تسریع در محقق شدن طرح تحول ۲۰ گانه در این بخش از پایتخت و رضایت مندی شهروندان خبر داد.

انتهای پیام/

۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
کد خبر: 45170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =