برگزاری ششمین دوره «آموزواره حرکت» در منطقه ۱۰

شهردار منطقه ۱۰ از برگزاری ششمین دوره برگزاری برنامه فرهنگی آموزشی «آموزواره حرکت» در منطقه ۱۰ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ الصنایع» با اشاره به ششمین دوره برگزاری برنامه فرهنگی آموزشی «آموزواره حرکت» گفت:  این برنامه یک نوع مسابقه فردی است و  گروه سنی کودک و نوجوان ( از ۶سال به بالا) می‌توانند با توجه به استعدادی که دارند، در قالب‌های نقاشی، فیلم کوتاه، انیمیشن، کاریکاتور، شعر، داستان، خاطره و عکس اثر خود را که موضوع آن «رفتارهای ترافیکی خانواده ما» است تولید کرده و در مسابقه شرکت کنند.

وی افزود: برای برگزاری این رویداد، بوستان‌ ترافیک منطقه اقدام به برپایی کارگاه‌هایی مانند کارگاه نقاشی، فیلم و عکس کرده است تا شرکت کنندگان قبل از حضور در این رویداد، آموزش ببینند و در زمینه عبور و مرور ایمن، رانندگی ایمن، تردد مناسب و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و کاهش ترافیک، از آموزش‌های لازم بهره‌مند شوند.

شهردار منطقه ۱۰ با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا ۳۰ دی ماه است، عنوان کرد: شرکت کنندگان در ششمین «آموزواره حرکت»  آثار  نقاشی، خاطره و داستان در دو بخش مبتدی و پیشرفته را به بوستان ترافیک واقع در خیابان قزوین، ابتدای خیابان عرب و مابقی آثار خود را به پیام رسان های بله، ایتا، سروش  و تلگرام به شماره ۰۹۱۹۹۶۹۰۴۶۲ ارسال کنند.

فعالیت‌ها و اقدامات بوستان ترافیک

 اخ الصنایع با اشاره به فعالیتهای آموزشی بوستان ترافیک تصریح کرد: در راستای ارتقای سطح فرهنگ ترافیک شهر، عبور و مرور ایمن عابران پیاده و به ویژه رانندگان و دانش آموزان، بوستان ترافیک منطقه اقدام به برگزاری کلاسهای آموزشی دوچرخه سواری، استفاده از ماشین شارژی و آموزش عبور و مرور در بین خطوط، پرسش و پاسخ و اهدا جوایز به دانش آموزان کرده است.

وی افزود: در پارک آموزش ترافیک، دانش‌آموزان با حضور پلیس راهور مفاهیم و مهارت‌های ترافیکی را با توجه به پایه‌های تحصیلی می گذرانند.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: از ابتدای سال تا کنون ۱۳ هزار نفر ساعت در بوستان ترافیک آموزش دیده اند.

 اخ الصنایع تاکید کرد: در بوستان ترافیک منطقه، هر هفته روزهای یکشنبه آموزش رایگان دوچرخه سواری در دو بخش مبتدی و پیشرفته و در روزهای سه شنبه آموزش شبیه ساز رانندگی ویژه افرادی که  گواهینامه دارند ولی تسلط ندارند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
کد خبر: 45203

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =