پایش عملکرد قضایی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر

مدیر اداره حقوقی و قراردادهای شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از پایش و کنترل عملکرد قضایی این شرکت برای ایجاد شفافیت در پرونده‌های حقوقی و قراردادها خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، صمد جمشیدی درباره پایش عملکرد قضایی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: این اقدام در راستای تکلیف اجرای بخشنامه مدیران و کارشناسان حقوقی معاونت‌های ستادی، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، برای ثبت و به‌روزرسانی تمام پرونده‌های قضایی و همچنین پیروی از دستور العمل‌های شهرداری تهران انجام می‌شود. 

مدیر اداره حقوقی و قراردادهای شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به تعامل مناسب و حمایت مدیرعامل شرکت در اجرای این پایش، اظهار کرد: بر این اساس، اقدامات قانونی لازم انجام شده و پرونده‌های فعال در زمینه‌های حقوقی، کیفری، دیوانی و کمیسیون ماده ۳۸ در قالب ۱۱۶ پرونده به سامانه جامع حقوقی منتقل شده است. و سایر پرونده ها نیز ضمن تعیین تکلیف در محاکم قضایی، مختومه و بایگانی شد.

مدیر اداره حقوقی و قراردادهای شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با تاکید بر لزوم صیانت از اطلاعات دعاوی و شکایاتی که در شهرداری تهران مطرح می‌شود، افزود: جلوگیری از  تضییع حقوق شهرداری تهران و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر امری است که با پایش و طبقه‌بندی پرونده‌های حقوقی محقق می‌شود.

جمشیدی همچنین افزود: بیش از ۳۶۰ قرارداد که در موضوعات و در پروژه‌های مختلف توسط این شرکت منعقد شده بود، در سامانه جامع املاک ثبت شده است. 

وی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر، مراحل مختلف پایش پرونده‌های قضایی با تاکید بر تمام قوانین، مقررات و دستورالعمل‌های لازم توسط کارشناسان معاونت پایش مرکز حقوقی شهرداری تهران در حال انجام است.

انتهای پیام/

۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
کد خبر: 45228

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =