اطلاع‌رسانی مراحل اجرای طرح «من شهردارم ۲ » در منطقه ۲۰

در راستای اجرای طرح «من شهردارم ۲» و مشارکت شهروندان در عملیاتی‌شدن پروژه‌های عمرانی، خدماتی و اجتماعی محله خود، اطلاع‌رسانی مراحل اجرای طرح به شهروندان از سوی اداره روابط عمومی منطقه ۲۰ انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ احمد محمدپور رئیس روابط عمومی این منطقه گفت: سال گذشته شاهد استقبال خوب شهروندان این منطقه در این طرح برای کمک به مدیریت شهری بودیم و امسال نیز طرح «من شهردارم» ۲ با جدیت و دقت بیشتری در حال اجرا است و اطلاع رسانی مراحل اجرا برای آشنائی شهروندان در سطح گسترده انجام شده است.

وی با اشاره به راهبردهای شهردار تهران در خصوص رویکرد مردمی سازی مدیریت شهری و تاکید به استفاده از مشارکت همگانی شهروندان؛ افزود: با اجرای این طرح شهروندان می توانند از طریق اپلیکیشن موبایل یا سایت مربوطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص اولویت بندی و اجرای پروژه های توسعه محله ای و طرح های شهری مطرح نمایند.

گفتنی است؛ در همین راستا تاکنون بیش از ۱۴ هزار پیامک اطلاع رسانی برای مشارکت شهروندان ارسال شده و همزمان سامانه « manshahrdaram.Tehran.ir» در نظر گرفته شده تا مردم پروژه شهری را به فراخور نیاز محلات معرفی و نظراتشان را با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/

۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
کد خبر: 45237

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =