مراسم ایمن‌سازی گود فاز دوم برج میلاد و مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای ۶ پل سواره‌رو برگزار می‌شود

مراسم ایمن‌سازی گود فاز دوم برج میلاد و مقاوم سازی و بهسازی لرزه‌ای ۶ پل سواره‌رو همزمان با هشتاد و دومین شنبه امید و افتخار برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مراسم ایمن‌سازی گود فاز دوم برج میلاد و مقاوم سازی و بهسازی لرزه‌ای ۶ پل سواره‌رو همزمان با هشتاد و دومین شنبه امید و افتخار برگزار می‌شود.

این مراسم روز شنبه ۲۷ آبان‌ماه با حضور هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و جمع دیگری از مدیران ارشد شهری برگزار خواهد شد.

گفتنی است عملیات اجرایی پایدارسازی دائمی گود فاز دوم برج میلاد از ابتدای تیرماه سال گذشته آغاز و ظرف مدت ۱۶ ماه به اتمام رسید. در این پروژه یک‌صد و یازده حلقه شمع به عمق متوسط ۲۵ متر، ۳۵۰۰ تن آرماتور، ۲۴ هزار مترمکعب بتن‌ریزی و ۲۳۴ عدد دیوار حائل بتن مسلح اجرا شده است.

عملیات احداث سازه‌ای که ضمن افزایش ایمنی و پایدارسازی دائمی گودبه منظور استفاده به عنوان بخشهای پشتیبانی، پارکینگ و... در طرح سازه اصلی مجاور مرکز همایشهای بین المللی میلادکاربرد خواهد داشت در ۵ طبقه با زیربنای هجده هزار و ۸۰۰ مترمربع و با سازه بتن‌آرمه، سقف دال بتنی و دیوارهای برشی، به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/

۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
کد خبر: 45299

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =