بیست و دومین  طرح رصد۲ در منطقه ۷ برگزار شد

صبح امروز اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با همراهی شهردار منطقه۷ و سایر مدیران شهری این منطقه با هدف نظارت میدانی بر پیشرفت فیزیکی طرح‌های توسعه محلی مصوب سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ از پروژه‌های در حال اجرای این منطقه بازدید کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، طرح رصد ۲ با هدف بررسی پیشرفت پروژه‌ها و برنامه ریزی برای روند اجرا و اعتبارات پروژه های جاری برگزار شد.

در ابتدای این رویداد اعضای شورای اسلامی شهر تهران به همراه شهردار منطقه و مدیران شهری با حضور در مزار شهدای گمنام بوستان شهید نیاکی و قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند و یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

مقبره الشهدای شهید نیاکی سازه ای فلزی به ارتفاع ۴ متر است که سال گذشته افتتاح شد و با هدف پاسداشت مقام والای شهیدان و ایجاد محیطی برای برگزاری مراسم های مذهبی ساخته شده است.

گفتنی است در این طرح ۱۱ پروژه مورد بازدید صبحگاهی دو عضو شورای اسلامی شهرتهران در طرح رصد۲ قرار گرفت که از آنها می توان به المان شهدای بوستان شهید منفرد نیاکی، احداث مخزن بتنی در بوستان شهید منفرد نیاکی، احداث ورودی و گشایش درب دوم ایستگاه متروی سهروردی در ضلع شمال خیابان بهشتی، توسعه و تجهیز مجموعه ورزشی مهرآئین، احداث مسجد حسینی، احداث مجموعه ورزشی شهید توکلی، احداث ساختمان جدید کلانتری بوستان توکلی، احداث مسجد شریفیه، ساماندهی و پیرایش شهری میدان و خیابان سپاه، احداث زیرگذر در میدان سپاه و میدان سبلان اشاره کرد.

با افتتاح مخزن بتنی سه هزار لیتری بوستان شهید منفرد نیاکی بوستان ها و فضاهای سبز منطقه دارای نظام آبیاری پایدار و باثبات خواهند بود تا در مواقع کم آبی مشکلی در آبیاری فضاهای سبز این منطقه ایجاد نشود.

از جمله پروژه هایی که از آن بازدید شد، درب دوم ایستگاه متروی سهروردی بود این طرح تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید و در صورت افتتاح تردد مسافران مترو در دو سوی پیاده روی خیابان شهید بهشتی تسهیل خواهد شد.

یکی دیگر از پروژه هایی که مورد بازدید قرار گرفت، توسعه و تجهیز مجموعه ورزشی مهرآیین است که با هدف افزایش سرانه ورزشی در محله ، و ایجاد سالن ورزش های خاصی مانند اسکواش است که در کشور تعداد کمی از آن وجود دارد.

لازم به ذکر است طرح رصد یک با بازدید از همه مناطق ۲۲ گانه از سوی اعضای شورای شهر، مشکلات و درخواست های شهروندان و معتمدین محلات بررسی و در بودجه سال ۱۴۰۱ اعمال شد و طرح رصد ۲ با هدف بررسی پیشرفت پروژه‌ها و چگونگی تحقق مطالبات شهروندان درحال اجرا است.

براساس این گزارش در طرح رصد ۲ ضمن بازدید میدانی از پروژه های اجرا شده در سال ۱۴۰۱ و ارزیابی اثربخشی آنها در محلات، بررسی نواقص پروژه‌های تکمیل نشده گذشته و همچنین نسبت به نظارت بر اتمام هرچه سریع تر پروژه‌های توسعه محلی مصوب سال ۱۴۰۲ که مبتنی بر نظرات شهروندان در طرح رصد ۱ و نتایج سامانه «من شهردارم» احصاء و تصویب شده، اقدام می شود.

انتهای پیام/

۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
کد خبر: 45303

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =