آماده‌سازی مسیر راهپیمایی حامیان کودکان مظلوم غزه در خیابان انقلاب

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۶ از آماده‌سازی محور خیابان انقلاب به عنوان مسیر اصلی راهپیمایی حامیان کودکان مظلوم غزه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه۶؛ مهدی بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه اظهار کرد: تداوم جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه از جمله کودکان، امروز خشم همه مردم جهان به ویژه خشم مردم کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی به اوج خود رسانده است.

وی افزود: به رغم تلاش های رسانه های معاند، ما شاهد وحدت مردم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین هستیم، که امروز نیز میزبان راهپیمایی پایتخت نشینان در حمایت از کودکان غزه در خیابان انقلاب این منطقه خواهیم بود.

بصیری گفت: از لحظات آغازین صبح اقدامات لازم جهت میزبانی از راهپیمایان به عمل آمده است و زیرساخت لازم برای ایجاد ۲۲ غرفه خدمات فرهنگی در مسیر پیاده روی پایتخت نشینان مهیا شده است.

معاون این منطقه با اعلام اینکه در این غرفه های برنامه های متنوع فرهنگی و پذیرایی انجام خواهد شد افزود: امیدواریم پیام ایرانیان به صورت باشکوه در حمایت از مظلومیت غزه در تاریخ ثبت شود.

براساس این گزارش نمادهای مرتبط با موضوع راهپیمایی و در حمایت از غزه نیز در مسیر راهپیمایی توسط اداره زیباسازی منطقه نصب شده است.

انتهای پیام/

۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
کد خبر: 45345

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =