خدمات‌رسانی به ۷۵۰۰ آسیب‌دیده اجتماعی در پایگاه‌های خدمات اجتماعی

معاون حمایت‌های سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از ارائه خدمات‌رسانی به ۷۵۰۰ شهروند دچار انواع آسیب‌های اجتماعی در پایگاه‌های خدمات اجتماعی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، پیمان ضیایی در این خصوص اظهار کرد: پایگاه های پایانه های مسافربری، حرم مطهر و سازمان تاکسیرانی در هفت ماه ابتدایی سال جاری به ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از شهروندان و هموطنان با مشکلات گوناگون اجتماعی، ارائه خدمات داشته اند.

معاون حمایت‌های سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران افزود: بخشی از این افراد آسیب دیده نیازمند اشتغال بودند که با تلاش مددکاران ۱۹۸ نفر به مراکز کاریابی معرفی شده اند؛ همچنین یک هزار و ۶۷۷ نفر با ارجاع به گشت های فوریتی ارائه خدمات دیده اند.

ضیایی ادامه داد: در ۷ ماه اخیر سال جاری به همت مددکاران پایگاه های اجتماعی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران دو هزار نفر  در راه مانده به مددسراها برای اسکان راهنمایی شده اند.

معاون حمایت های سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان شد: ۸۵۲ نفر به مراکز خیریه، ۴۸۹ نفر به سازمان بهزیستی، ۸۶۶ نفر به کمیته امداد، ۲۳۰ نفر به مراکز درمانی و ۲۴۴ نفر به مراکز کاهش آسیب ارجاع شده اند.

ضیایی یادآور شد: طی برنامه ریزی صورت گرفته در چند ماه اخیر با هدف خدمات رسانی مطلوب تر زمان فعالیت پایگاه خدمات اجتماعی افزایش یافته است.

انتهای پیام/


 

۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر: 45401

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =