خدمت به مردم تفکر و راهبرد بسیج است

شهردار منطقه ۲ در نشست شورای معاونین و فرماندهان حوزه‌های تابعه بسیج شهرداری تهران گفت: بسیج یک تفکر و راهبرد است و با نقش موثر خود درجامعه از جایگاه والایی برخوردار است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ، مهدی صالحی در نشستی که با  حضور حسن زاده ، مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران ، معاونین سازمان بسیج و فرماندهای حوزه های تابعه برگزارشد، اظهار کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) زمانی که دستور تشکیل بسیج را صادر کردند از آن به عنوان شجره طیبه  یاد کردند و امروز شاهد دستاوردهای  ارزشمند آن در جامعه هستیم.

وی افزود: بسیج از بدو تأسیس هیچ گاه یک شغل نبوده و تنها شوق خدمت و ایثار در جامعه بود و تا به امروز نیز این خصلت را حفظ کرده  و با نقش موثر خود ثابت کرد که بسیج یک تفکر و راهبرد است.

صالحی به ظرفیت عظیم بسیج در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: این ظرفیت و پتانسیل که به عنوان یک تشکیلات و سازمان منسجم از یک پایگاه مردمی برخوردار است توانسته با  کمک بخش های مختلف کشور در خدمت رسانی به مردم نقش مهمی را ایفا کند.

وی با بیان اینکه  بسیج و فرهنگ بسیجی جایگاه والایی دارد، عنوان کرد: افرادی که در بسیج حضور دارند با این نگاه وارد عرصه شدند که در جهت خدمت رسانی به مردم و آرمان های نظام و اهداف الهی خود قدم بردارند .

شهردار منطقه۲ با اشاره به رویکرد بسیجی مدیریت شهری گفت: امروز در جایگاه خدمتگزاری به مردم تلاش داریم تا  تفکر بسیجی را متجلی و به منصه ظهور برسانیم.

انتهای پیام/

۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
کد خبر: 45434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =