اجرای بیش از ۳۰۰ عنوان فعالیت عمرانی و برنامه‌ای در مدارس منطقه ۹

شهردار منطقه ۹ در نشست فصلی مدیران مدارس منطقه از اجرای بیش از ۳۰۰ عنوان فعالیت عمرانی و برنامه‌ای در مدارس غرب شهر تهران از ابتدای سال تحصیلی جدید تاکنون خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: آموزش و پرورش نقشی بنیادی در پرورش و تربیت نسل آینده دارد که می‌تواند با همکاری سایر سازمانهای مربوطه در راستای تامین استانداردهای لازم فضاهای آموزشی اقدام کند.

شهردار منطقه ۹ افزود: دنیای کنونی دریافته است که آموزش و پرورش جوانان، نوعی سرمایه‌گذاری ملی است و هر کشوری در این راه تلاش بیشتری انجام دهد، از رشد و توسعه‌ بیشتری در آینده برخوردار خواهد شد.

وی عنوان کرد: ارتقاء سطح کمی و کیفی ارائه خدمات به شهروندان به‌ویژه محصلین در زمینه‌های مختلف از جمله زیباسازی مراکز آموزشی، ایمن‌سازی معابر منتهی به مراکز آموزشی، بازپیرایی فضای سبزمدارس از اولویت‌های شهرداری تهران است و تلاش دارد تا با هم افزایی و تعامل بیشتر با مراکز تحصیلی و آموزشی، دوره‌های آموزشی متنوعی در خصوص موضوعات و مباحث شهری اعم از نگهداشت شهر و آموزش شهروندی برگزار نماید.

مرتضوی تصریح کرد: براساس کارشناسی انجام شده و شناسایی نیازهای مدارس، در راستای کمک به توسعه و تجهیز مدارس، مجموعه ای از فعالیت های عمرانی اعم از نقاشی و رنگ آمیزی فضاهای داخلی و بیرونی مدارس، طراحی و نصب صندلی مبلمان مناسب در حیاط مدارس، احداث و تفکیک آبخوری ها از سرویس‌های بهداشتی، توسعه و بازسازی قرائت خانه، کتابخانه و فضاهای ورزشی مدارس، ترمیم وآسفالت حیاط و ایزوگام پشت بام صورت گرفته است.

این مقام ارشد شهری در منطقه ۹ یادآور شد: این منطقه در حوزه تقویت فعالیت‌ها و برنامه‌های تربیتی و آموزشی در موضوعات اجتماعی، فرهنگی و هنری نیز در قالب برگزاری کلاس های آموزشی با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی، آموزش محیطی، برگزاری اردوهای علمی- آموزشی، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، توزیع محصولات فرهنگی و آموزشی، ترویج فرهنگ کتابخوانی، برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه‌ها، طرح شهردار مدرسه، حمایت از برنامه‌های قرآنی در مدارس و همکاری های زیست محیطی بیش از ۳۰۰ مورد فعالیت عمرانی و برنامه ای انجام داده است.

لازم به ذکر است نشست فصلی مدیران مدارس با حضور شهردار منطقه ۹، مدیر اداره آموزش و پرورش، مدیران شهری و آموزشی  و مدیران مدارس مناطق ۹ و ۲۱ در سالن آمفی تئاتر برگزار شد.

انتهای پیام/

۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
کد خبر: 45458

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =