برگزاری مراسم یادبود قربانیان حوادث ترافیکی در فرهنگسرای اندیشه

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ از برگزاری مراسم یادبود قربانیان حوادث ترافیکی در فرهنگسرای اندیشه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، حسین حقی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه اظهار کرد: موضوعات ترافیکی و پیامد های ناشی از آن از اولویت های مورد توجه مسئولان شهری در کلان شهرها می باشد که مجدانه در زمینه به حداقل رساندن صدمات جسمانی، روحی و آلودگی های صوتی و زیست محیطی ناشی از آن تلاش می کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: سوانح ترافیکی یکی از سه عامل اول مرگ و میر در ایران و جهان است که به عنوان یکی از عوامل مهم و تهدید کننده زندگی انسان ها درآمده است.

معاون شهردار منطقه ۷ یادآور شد: روز جهانی یادبود قربانیان تصادفات رانندگی هر ساله در سومین یکشنبه ماه نوامبر در سراسر دنیا برگزار می شود. این روز جهت جلب توجه و یادآوری عموم شهروندان به سوانح ترافیکی و آسیب های جدی که بر سرمایه های انسانی، اجتماعی و اقتصادی وارد می نماید و لطمات جبران ناپذیری بر جامعه تحمیل می نماید، برگزار می شود.

وی تاکید کرد: بدین منظور این معاونت مراسمی با حضور مسئولین پلیس راهور، بهزیستی خیام، مدیران دبیرستان های دخترانه هاجر، فرزانگان، وحدت ، اولیاء دانش آموزان و جمعی از مدیران حمل و نقل و ترافیک در فرهنگسرای اندیشه برگزار کرد.

حقی تصریح کرد: عابران پیاده، موتورسواران و دوچرخه سواران از آسیب پذیرترین افراد جامعه در تصادفات رانندگی هستند بنابراین با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و کنترل سرعت هم چنین با آموزش رفتارهای درست ترافیکی به عموم شهروندان می توان از این گونه حوادث رانندگی جلوگیری کرد.

گفتنی است؛ در این مراسم به رسم یادبود قربانیان حوادث ترافیکی سال ۱۴۰۲ منطقه ۷ در محوطه فرهنگسرای اندیشه یک نهال غرس شد.

انتهای پیام/

۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 45557

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =