شهرداری تهران زیرساخت بسیار مناسبی در شهر آفتاب ایجاد کرده است/ نمایشگاه سئول باید از شهر خارج شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شهرداری تهران زیرساخت بسیار مناسبی برای برگزاری رویدادهای نمایشگاهی مورد نیاز کشور ایجاد کرده است.

محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، درباره وضعیت زیرساختی نمایشگاه شهر آفتاب گفت: شهرداری تهران زیرساخت بسیار مناسبی برای برگزاری رویدادهای نمایشگاهی ایجاد کرده است و برگزاری این نمایشگاه‌ها مورد نیاز جدی کشور است.


وی افزود: نمایشگاه بین‌المللی سابق نیز با وجود آنکه موقعیت مناسبی دارد، اما معتقدم باید از شهر خارج شود؛ زیرا ترافیک و آثاری ایجاد می‌کند که بهتر است به محلی مانند یک شهر هوشمند تبدیل شود یا استفاده‌های دیگری از آن شود.


باهنر در بخش دیگری ضمن اشاره به فضای مناسب نمایشگاه شهر آفتاب توضیح داد: نمایشگاه شهر آفتاب به همت شهرداری تهران بنا شده و عرصه و اعیان مطلوب و قابل توجهی دارد. البته شهرداری‌های دیگری نیز به مسئله ساخت و بهره‌برداری از نمایشگاه‌ها ورود کرده‌اند ولی مشکل کلان مدیریتی این است که وزارت صمت متولی برپایی نمایشگاه‌ها است. با این وجود، باید تلاش شود، استفاده‌های بهتری از این زیرساخت نمایشگاهی شود و بهره‌وری را افزایش داد؛ ما نیز برای رونق بیشتر آن تلاش خواهیم کرد.

گفتنی است، ۳۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با حضور در محل نمایشگاه شهر آفتاب، از نزدیک در جریان توانمندی‌های تیم‌های مشارکت‌کننده در دهمین دوره مسابقات رباتیک و هوش مصنوعی قرار گرفت.

۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
کد خبر: 45629

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =