برگزاری میز خدمت شهرداری تهران در نماز جمعه

میز خدمت شهرداری تهران با حضور معاون هماهنگی و امور مناطق، معاون خدمات شهری و محیط زیست و سید سعید صدرزاده مسئول ارتباطات و مطالبات مردمی حوزه شهردار تهران روز جمعه ۳ آذرماه ۱۴۰۲ در محل نمازجمعه واقع در دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق عباس شعبانی ضمن حضور در میزخدمت این هفته شهرداری تهران و همراهی معاون خدمات شهری و محیط زیست با پاسخگویی مطالبات حوزه شهری ۲۳ شهروند و پیگیری ۱۵ مورد از مشکلات شهروندان در حوزه های مختلف بر ضرورت حضور و همراهی و پیگیری مسئولین در بین مردم تأکید کرد.

وی افزود: برگزاری میز خدمت در مکان های مذهبی و آیینی از جمله نماز جمعه به پیشبرد اهداف مدیریت شهری در همراهی و حل مشکلات و امور مردم و شهروندان کمک شایانی خواهد کرد.

در پایان این میز خدمت پیگیری های لازم جهت رفع مشکلات مربوط به ۵۰ شهروند توسط معاونین شهردار تهران صورت گرفت و تا حصول نتیجه نهایی باقی موارد مطرح شده توسط واحد ارتباطات و مطالبات مردمی حوزه شهردار تهران پیگیری خواهد شد.

گفتنی است میز خدمت شهرداری تهران هرهفته با استقرار در محل نماز جمعه و حضور مسئولین و مدیران ارشد شهرداری تهران پاسخگوی مطالبات و رفع مشکلات شهروندان تهرانی خواهد بود.

انتهای پیام/

۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
کد خبر: 45706

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =