پلاک‌کوبی ۵ معبر منطقه ۱۰ به نام شهدا

شهردار منطقه ۱۰ از نام‌گذاری و پلاک‌کوبی پنج معبر به نام شهدای والامقام با هدف اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» شهردار این منطقه ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج، گفت: نامگذاری معابر و بزرگراه‌های شهری به نام شهدا از مهم‌ترین اقدامات مدیریت شهری محسوب می‌شود و این کار از همان قدم هایی است که باعث شناخت بیشتر جوانان از شهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه اقتدار، امنیت و آسایش امروز ما به برکت خون شهداست، افزود: وظیفه اصلی امروز ما زنده نگه داشتن نام و یاد  شهدا است.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: این منطقه خاستگاه یک هزار شهید والامقام دفاع مقدس است که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های مدیریت شهری است.

اخ‌الصنایع تصریح کرد: به مناسبت هفته بسیج، پنج معبر به نام شهیدان گرانقدر میهن اسلامی؛ شهید رحیم فیلبان، شهید هاشم نعیمی، شهید محسن یزدان‌پناه، شهید داوود خداداد و شهید رضا خلاقی مزین شده است، همچنین در مراسمی تابلوی یادواره این شهیدان با حضور خانواده آنها نصب شد.

شهردار منطقه ۱۰ ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس، خانواده‌ معظم شهدا را میراث‌دار گنج‌های ماندگار از خودگذشتگی و ایثار دانست و گفت: تکریم خانواده‌ معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری منطقه قرار دارد.

انتهای پیام/

۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
کد خبر: 45714

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =