برگزاری مراسم تکریم و معارفه روسای ادارات پشتیبانی و سرمایه انسانی سازمان مدیریت بحران تهران

طی احکامی از سوی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران سرپرست اداره پشتیبانی، سرپرست اداره توسعه سرمایه انسانی و بهسازی، سرپرست اداره پدافند غیر عامل و مدیریت بحران منطقه ۱۸ و سرپرست دپارتمان آموزش عالی علمی- کاربردی ایمنی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل این سازمان منصوب شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، طی احکامی از سوی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران سرپرست اداره پشتیبانی ، سرپرست اداره توسعه سرمایه انسانی و بهسازی ، سرپرست اداره پدافند غیر عامل و مدیریت بحران منطقه ۱۸ و سرپرست دپارتمان آموزش عالی علمی- کاربردی ایمنی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل این سازمان منصوب شدند.

در متن حکم علی نصیری با اشاره به حسن سوابق و تجارب ارزنده پیشین آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود، با برنامه‌ریزی، هدایت و نظارت هوشمندانه نسبت نسبت به انجام هر چه بهتر وظایف محوله اهتمام ورزید و با نگاه دقیق، علمی و متکی بر روحیه خدمت‌رسانی و خدمتگذاری، سازمان را در نیل به اهداف عالیه و پیشرفت بهینه امور، یاری نمایید.

بنابراین گزارش، طی احکام صادر شده،  مهدی بختیاری به ‌عنوان "سرپرست اداره پشتیبانی" ، میثم نوشادی جلال به ‌عنوان "سرپرست اداره توسعه سرمایه انسانی و بهسازی"، علیرضا عاشوری به ‌عنوان "سرپرست اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه ۱۸" و نفیسه میرزا هاشمی به عنوان سرپرست " دپارتمان آموزش عالی علمی- کاربردی ایمنی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل " منصوب شدند.

 در جلسه شورای معاونان سازمان، علاوه بر مراسم تکریم و معارفه، گزارشی از وضعیت بودجه باقی‌مانده امسال و بودجه سال آینده و اقدامات انجام گرفته در این خصوص ارائه شد.

همچنین رئیس سازمان با اشاره به تغییرات انجام گرفته از ساماندهی خدمات، تعامل با بخش‌های مختلف ، افزایش سرعت عمل،  تغییر فرایند اضافه‌کار، تشویق و تنبیه، حضور در برنامه‌های سازمان و ساماندهی امور رفاهی به عنوان بخشی از موضوعات اداری نام برد که در تغییرات جدید باید به آنها توجه نمود.

وی همچنین از اقدام به ساخت اولین قطب آمادی شهر تهران در سال آینده و افزودن پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران ویژه قطب‌های آمادی به عنوان یکی از موضوعات کلیدی در برنامه‌های سازمان برای سال آینده نام برد.

در ادامه این جلسه شاهین مظفری معاون بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه محور سازمان گزارشی از مسابقه تیم‌های عملیاتی دوام مناطق ۲۲گانه ارائه داد و یادآور شد که هدف از این مسابقات ارتقای گروه‌های دوام به سمت گروه‌های تخصصی بود با برگزاری این مسابقات می‌توان گفت که از امروز تیم‌هایی دوامی داریم که قادرند همراه با نیروهای عملیاتی کار امدادرسانی را انجام دهند.

بنابراین گزارش در ادامه بررسی تعداد گروه‌ها، تجهیزات مورد استفاده، جلسات توجیهی، سناریوی برنامه مسابقات، مهارت فرماندهی و کار تیمی،  نحوه جا به جایی آوار، شناسایی مصدوم، دستیابی به مصدوم، تثبیت، برپایی کارگاه کششی با طناب، برپایی و جمع‌آوری چادر، تمرین سناریوی حادثه شیمیایی، کار با  GPS و ارتباط بی‌سیم، آمادگی جسمانی و نحوه ارائه گزارش از سوی گروه‌های شرکت کننده موضوعاتی بود که در این خصوص ارائه شد.

بررسی مانور اسکان اضطراری و نقاط قوت و ضعف این تمرین، موضوعی دیگری بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲
کد خبر: 45739

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =