مسابقات آمادگی جسمانی جام قهرمان شهر۲ به ایستگاه پایانی رسید

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۶ از پایان دور منطقه‌ای مسابقات آمادگی جسمانی (بانوان) قهرمان شهر۲ در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه۶؛ مهدی بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه اظهار کرد: مسابقات قهرمان شهر دو با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان از ابتدای خرداد ماه سال جاری در دو بخش آقایان و بانوان طبق دستور العمل سازمان ورزش شهرداری تهران در دستور کار اداره ورزش و سلامت منطقه قرار گرفته است.

وی در ادامه با اعلام اینکه خوشبختانه این مسابقات با استقبال پرشور شهروندان همراه بود گفت: مرحله منطقه ای مسابقات آمادگی جسمانی بانوان این رقابت ها نیز به ایستگاه پایانی رسید و قهرمانان منطقه ای این دور از مسابقات مشخص شدند.

معاون شهردار منطقه۶ یادآور شد: قطعاً این رقابت ها در گروه بانوان در ارتقاء ارتباطات اجتماعی این قشر، استعداد یابی، بالا بردن روحیه نشاط، شادابی و سلامتی در بین بانوان شهروند تاثیرگذار خواهد بود.

به گفته بصیری؛ مسابقات ورزشی جام قهرمان شهر ۲ (دور منطقه ای ) در رشته آمادگی جسمانی (بانوان) در ۴ رده سنی با حضور ۵۶ نفر از شهروندان در دوم آذر ماه در مجموعه ورزشی شهدای کردستان برگزار شد.

براساس این گزارش رتبه قهرمانی رشته آمادگی جسمانی در دور منطقه ای را خانم ها "رویا برنهاد"، "حدیث شادفر"، "نوشین آریا پور"، "کیمیا قنبری"، کسب کردند.

انتهای پیام/

۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
کد خبر: 45773

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =