برگزاری اولین دور از دومین رویداد بازی‌های نشاط‌آور افراد دارای معلولیت در منطقه۲۲

اولین دور از دومین رویداد بازی‌های نشاط‌آور افراد دارای معلولیت در دو گروه بازی های فکری و حرکتی در مجموعه ورزشی غدیر در منطقه۲۲ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حامد خداوردی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه گفت: دومین رویداد مسابقات بازی های نشاط آور در دور مقدماتی؛ با هدف ارتقای سلامت، نشاط اجتماعی، اعتماد به نفس، خودباوری و آموزش های تخصصی جامعه معلولان نیز دستیابی به تحقق شعار عدالت در دسترسی به منابع شهری؛ در قالب طرح برنده شو و در دو گروه بازیهای فکری و بازیهای حرکتی در مجموعه ورزشی غدیر منطقه۲۲ برگزار شد.

خداوردی تصریح کرد: در این رقابت ها بیش از ۷۰ نفر از افراد دارای معلولیت از قبیل: جسمی- حرکتی، اتیسم، سندروم داون، معلولیت ذهنی، شنوایی، وخانواده های ایشان حضور داشتند، که افراد در ۹ مدل بازی براساس نوع معلولیت های هریک در یک فضای دوستانه و صمیمی باهم به رقابت پرداختند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲۲ افزود: این رقابت ها با مشارکت کانون معلولان منطقه، انجمن ضایعات نخاعی ایران، مجموعه رعد، مرکز معلولین سپهر و کانون ناشنوایان ایران و خانه های سلامت منطقه۲۲؛ در مجموعه ورزشی غدیر انجام گرفت.

انتهای پیام/

۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
کد خبر: 45785

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =