پیشرفت ۸۷ درصدی پروژه‌های توسعه محله‌ای

شهردار منطقه ۱۰ از پیشرفت ۸۷ درصدی پروژه‎‌های توسعه محله‌ای و کسب رتبه ۶ بین مناطق ۲۲ گانه شهر تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» در جلسه شورای مدیران ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت بانوی دو عالم بی‌بی فاطمه زهرا(س) که با حضور معاونان، شهرداران نواحی و مدیران این منطقه با هدف هماهنگی‌ و پیگیری‌های لازم در اجرای برنامه‌های تعریف شده برگزار شد، گفت: منطقه ۱۰ تهران یکی از مناطق با تراکم بالا جمعیتی و بافت فرسوده است و نیازمند توجه ویژه و اقدامات جهادی است که خوشبختانه با گذشت یک سال از حضور بنده در این منطقه پروژه‌های عمرانی و زیرساختی قابل توجهی تعریف و اجرا شده است که با توجه به خروجی آنها می‌توان نمره قابل قبولی به مدیریت شهری منطقه داد.

شهردار منطقه ۱۰ افزود: به‌طور خاص در بحث پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، این منطقه جزو مناطق پیشرو محسوب می شود به گونه ای که در بحث پروژه‎‌های توسعه محله‌ای «من شهردارم» با پیشرفت ۸۷ درصدی رتبه ۶ را در بین مناطق ۲۲ گانه شهر تهران کسب کرده است.

وی ادامه داد: سال گذشته انجام برخی از پروژه‌ها از قبیل تعریض خیابان امام خمینی(ره)، اتصال فاضلاب خانگی منطقه به اگوی شهری، اجرای پروژه خیابان شهید رنجبر، افزایش سرانه فضای سبز و دیگر پروژه‌های بر زمین مانده از دوره قبل جزو دغدغه‌های مدیریت شهری منطقه بود که خوشبختانه با تلاش شبانه روزی همکاران ما بسیاری از آنها به بهره‌برداری رسیده و بخشی در حال اجراست.  

اخ‌الصنایع بیان کرد: اجرای عملیات عمرانی پروژه شاخه جنوب شرقی یادگار امام(ره) واقع در خیابان شهید رنجبر از جمله پروژه‌هایی است که سالها بلاتکلیف در منطقه رها شده بود و امروز با تلاش شما این پروژه آغاز شده است.

وی با اشاره به رشد سه برابری صدور پروانه در بافت فرسوده تصریح کرد: در یک‌ماه اخیر ۹۶ پروانه ساختمانی در بافت فرسوده صادر شده است و این موضوع نشان دهنده کاهش زمان صدور پروانه در منطقه ۱۰ تهران است که به منطفه بافت فرسوده شناخته می‌شود.

شهردار منطقه ۱۰ گفت: در این منطقه امکان سرمایه‌گذاری برای مشارکت فعال‌تر وجود دارد به گونه‌ای که ۱۵۰ ملک با مساحت یک‌هزار مترمربع امکان فعالیت‌های ویژه‌ روی آنها وجود دارد.

وی با بیان اینکه تا پایان سال باید ۳۰ هزار تن آسفالت در سطح منطقه توزیع شود، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون با تلاش مضاعف واحدهای اجرایی ۲۴ هزار تن آسفالت انجام شده است و  ۶ هزار تن باقیمانده تا هفته آینده به اتمام می‌رسد.

اخ‌الصنایع با تأکید بر اینکه توسعه زیرساخت‌ها و خدمات‌رسانی مطلوب و شایسته به شهروندان باید سرلوحه کار مجموعه شهرداری منطقه باشد، تصریح کرد: امسال ۴۴ پروژه توسعه محله‌ای تعریف شده بود که با رشد چند برابری پروژه‌های توسعه‌ای مقرر شده سال آینده ۳۶۷ پروژه عملیاتی شود که تحقق این امر نیازمند توان و انرژی مضاعف همکاران ما در مدیریت شهری است.

شهردار منطقه ۱۰ خطاب به معاونان گفت: از ماه آتی باید پروژه‌های سال آینده آغاز شود، چراکه سال آینده، سال حل مشکلات منطقه است.

در پایان این جلسه از تعدادی از مدیران نمونه فصلی هر معاونت تجلیل شد.

انتهای پیام/

۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳
کد خبر: 45809

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =