افتتاح کلبه دوستداران کتاب در بوستان بانوان ریحانه چیتگر منطقه۲۲

با هدف توسعه فرهنگ کتابخوانی، کلبه دوستداران کتاب در بوستان بانوان ریحانه در پارک جنگلی چیتگر افتتاح شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حامد خداوردی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه گفت: ایستگاه کتابخوانی موسوم به کلبه دوست داران کتاب با هدف ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه در منطقه۲۲ به بهره برداری رسید.

وی افزود: این ایستگاه دربوستان بانوان ریحانه چیتگر منطقه۲۲ ایجاد و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و توجه به روح و فکر شهروندان در کنار توسعه فعالیت‌ های ورزشی در این بوستان فعال شده است.

خداوردی با تاکید بر اینکه دسترسی آسان به خدمات ورزشی و فرهنگی نظیر کتابخانه از محورهای اجرای کلبه دوست داران کتاب است، اظهار داشت: دسترسی به این کتاب‌ها آزاد و باز است و شهروندان می‌توانند آنها را مطالعه نمایند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲۲ نیز استفاده از ظرفیت فضاهای عمومی نظیر بوستانها را هدف استفاده از طرح فرهنگی کلبه دوست داران کتاب دانست و عنوان کرد: این مهم است که مردم در فضاهای عمومی نیز بتوانند کتاب را به صورت ملموس مشاهده و از امکانات فرهنگی چون مطالعه استفاده کنند.

وی نیز با بیان اینکه اجرای چنین طرح هایی موجب توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی می شود افزود: در سال‌های اخیر برنامه های مطلوبی با همکاری برخی از دستگاه‌های اجرایی و کتابخانه‌های عمومی این منطقه برای ترویج فرهنگ مطالعه انجام شده است.

انتهای پیام/

۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 45836

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =