قرعه‌کشی جوایز صندوق سبز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند برگزار شد/ تحویل جوایز برندگان ۵دستگاه لوازم خانگی

مراسم قرعه‌کشی و تحویل جوایز ویژه مشتریان طرح صندوق سبز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند شامل ۵ دستگاه لوازم خانگی طی روزهای شنبه ۴ و یکشنبه ۵ آذرماه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، در مراسم قرعه‌کشی جوایز صندوق سبز با حضور جمعی از مدیران و مسئولین نظارتی مربوطه در فروشگاه بیهقی، قرعه‌کشی ۵ دستگاه لوازم خانگی شامل ۲ جاروبرقی، ۲ تستر و یک آبمیوه‌گیری ویژه مشتریان صندوق سبز در فروشگاه‌های منتخب شهروند برگزار و جوایز آن به برندگان تحویل شد.

طرح ویژه زیست محیطی «صندوق سبز» پیرو مصوبه «الزام شهرداری تهران به تغییر الگو و کاهش مصرف کیسه‌ها، ظروف و محصولات یکبار مصرف پلاستیکی و جایگزین کردن مواد قابل بازیافت غیر پلاستیکی در کلیه مراکز وابسته به شهرداری تهران» با مشارکت کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران و اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران، در پنج فروشگاه شهروند به صورت همزمان از ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیرماه برگزار و طی آن مشتریانی که از کیسه‌های پارچه‌ای و ساک مخصوص برای خرید خود استفاده کردند، با مراجعه به این صندوق‌ به ازای هر ۲۰۰ هزار تومان خرید، یک امتیاز جهت شرکت در قرعه کشی کسب نمودند.

فروشگاههای شهروند بیهقی، بوستان، بهرود، بهاران و آزادگان برای اجرای پایلوت طرح صندوق سبز در هر پنج پهنه شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران به عنوان بزرگترین و پرمراجعه‌کننده‌ترین فروشگاه‌ انتخاب شده و این طرح در مدت اجرا با استقبال خوب مشتریان روبرو شد.

شایان ذکر است، اسامی برندگان قرعه‌کشی صندوق سبز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند از طریق سایت شهروند به آدرس www.shahrvand.ir و صفحه رسمی اینستاگرام شهروند به آدرس shahrvand منتشر و جوایز برندگان این طرح اهدا شد.

انتهای پیام/

۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
کد خبر: 45865

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =