رشد ۳۰۰ درصدی صدور پروانه ساختمانی نسبت به ۸ ماهه اول سال گذشته

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۱۹ با اشاره به اینکه متراژ پروانه‌ها تغییر چشمگیری یافته است، گفت: صدور پروانه ساخت و ساز در حوزه مسکونی، تجاری اداری و مسکونی-تجاری در ۸ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه برابر شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مجید دست مرد با اشاره به اینکه در ۸ ماهه نخست سال ۳۲۴ فقره پروانه ساختمانی توسط شهرداری منطقه صادر شده افزود: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، سه برابر و زمان صدور آن نیز کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در 8ماهه نخست امسال نسبت به همین بازه زمانی در سال قبل صدور پروانه در بافت فرسوده سه برابر شده است، بیان کرد: از این تعداد پروانه ۵۵ فقره طی سال جاری در بافت فرسوده با اولویت ناحیه سه صادر و در سال گذشته ۱۷ فقره پرونده در این محدوده صادر شده است.

دست مرد گفت: معاونت شهرسازی و معماری در راستای جلب رضایت شهروندان، زمان صدور پروانه را از ۳۸ روز در سال گذشته به ۲۸ روز کاهش داده است.

وی در خصوص صدور پروانه ساختمانی در نواحی پنجگانه اظهار کرد: ۱۳۶ پروانه در ناحیه یک، ۱۰۸ پروانه در ناحیه دو، ۷۹ پروانه در ناحیه سه و ۱ پروانه در ناحیه پنج اشاره کرد. ضمن اینکه در همین مدت ۲۸۱ فقره پایان کار صادر شد.

به گفته این مسئول از ابتدای سال، ۲۹ جلسه کمیته نما برگزار و از ۴۸۳ پروند بررسی شده ۳۱۹ پرونده تایید شده است.  

انتهای پیام /
 

۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
کد خبر: 45895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =