ویژه‌برنامه «سلام یا غزه» در مترو تهران

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه از برگزاری ویژه برنامه استکبارسیزی و حمایت از مردم مظلوم غزه با عنوان «سلام یا غزه» هم‌زمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در مترو تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، سید محمد نقیب ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: معاونت امور فرهنگی و اجتماعی مترو تهران دومین ویژه برنامه خود را با عنوان "سلام یا غزه" و با هدف حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و با حضور تعدادی از دانش آموزان شهر تهران در ایوان انتظار ایستگاه میدان حضرت ولیعصر (عج) برگزار می‌کند.

وی در خصوص اقدامات معاونت امور فرهنگی و اجتماعی مترو تهران در این برنامه عنوان کرد: برپایی غرفه نقاشی کودکان با طراحی شهدای کودک فلسطینی، توزیع پرچم‌های کشورهای جبهه مقاومت و ایران و سربند یا فاطمه (س) و یا بقیة الله (عج) به همراه ۵۰ عدد جایزه ویژه دانش آموزان و مسافران شرکت کننده در این ویژه برنامه از دیگر اقدامات معاونت امور فرهنگی و اجتماعی مترو تهران در این برنامه است.

گفتنی است، ویژه برنامه سلام یا غزه از ۷ آذرماه ۱۴۰۲، سه شنبه هر هفته از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در محل ایوان انتظار ایستگاه مترو میدان حضرت ولیعصر (عج) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
کد خبر: 45917

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =