لزوم بازنگری و استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حل مشکلات حوزه خدمات شهری

در نشست مشترک رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی و معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در خصوص بازنگری در برخی از قوانین مرتبط با حوزه‌های مختلف خدمات شهری و نیز استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حل مشکلات موجود تاکید شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، نشست مشترک سمیه رفیعی رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی و حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با حضور احسان متولیان دبیر کل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و مشاور شهردار تهران در امور مجلس، حسینی مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران، محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران، بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی، صفی خانی معاون سازمان بازرسی در حوزه خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، مشاوران و مدیران ارشد این معاونت پیرامون حل مشکلات موجود در حوزه خدمات شهری برگزار شد.

حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در این جلسه پس از ارائه گزارشی از اقدامات این معاونت، گفت: این معاونت از مجموعه های خدمات رسانی است که وظایف و ماموریت های متعددی را بر عهده دارد و از اینرو ارتباط بسیار مستمر و مستقیمی با شهر و شهروندان دارد.

معاون شهردار تهران در ادامه به طرح برخی از موارد و موضوعات مرتبط با حوزه خدمات شهری پرداخت و یادآور شد: با توجه به حساسیت و دغدغه مندی شما در خصوص موضوعات حوزه خدمات شهری و محیط زیست انتظار داریم که در خصوص بازنگری در برخی از قوانین مرتبط با حوزه های مختلف خدمات شهری و نیز استفاده از ظرفیت های قانونی برای حل مشکلات موجود ما را یاری دهید.

سمیه رفیعی، رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه ضمن تشکر از اقدامات، زحمات و تلاش های مجموعه معاونت خدمات شهری در خدمات رسانی به شهر و شهروندان و پس از استماع گزارشات و موضوعات مطرح در حوزه خدمات شهری چون پیگیری خرید پساب از وزارت نیرو، تامین اعتبارات لازم جهت توسعه کمربند سبز شهر تهران مطابق با بند ت ماده ۶۲ برنامه ۵ ساله ششم جمهوری اسلامی ایران، زباله های بیمارستانی، موضوعات مرتبط با آرادکوه و آبعلی و... قول مساعدت و پیگیری براساس اولویت بندی های لازم و حل و فصل موارد فوق را داد.

گفتنی است؛ در این جلسه مدیران سازمان های بوستان ها و فضای سبز شهر تهران، مدیریت پسماند، شرکت ساماندهی و اداره کل محیط زیست پس از ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات صورت گرفته در مجموعه خود به طرح مشکلات و موضوعات مرتبط پرداختند و درخواست حل آن موارد را داشتند.

انتهای پیام/

۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر: 45926

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =