۴۳۰ پیام شهروندی در منطقه یک پیگیری شد

۴۳۰ پیام شهروندی با موضوعات مختلف خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی توسط اکیپ اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس نواحی ۱۰گانه شمال تهران در آبان ماه پیگیری شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، علی لطفی رئیس سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس شهرداری این منطقه گفت: در راستای ماموریت های سامانه ۱۳۷ پلاس و به منظور رسیدگی به  درخواست های شهروندان، ۴۳۰ پیام فوریتی و خطرساز بررسی و رفع شد.

وی افزود: در همین راستا  حذف زوائد فیزیکی۹۷ مورد، نصب و مرمت دریچه ۹۳ مورد ، نصب و مرمت زیرمخزنی ۴۴ و مرمت جدول بندی معابر۴۳ مورد و ... توسط اکیپ های اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس نواحی ده گانه مورد رسیدگی قرار گرفت.

انتهای پیام/

۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
کد خبر: 45927

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =