برپایی بازارچه کارآفرینی در منطقه ۹

شهردار منطقه ۹ از برپایی بازارچه کارآفرینی ویژه بانوان سرپرست خانوار به مناسبت شب یلدا از ابتدای آذر ماه در خیابان اجتماعی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه ضمن تأکید بر حمایت از اشتغال بانوان کارآفرین سرپرست خانوار گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های بانوان کارآفرین و خوداشتغال، فروش محصولات تولیدی در بازار مصرف است که این مهم می‌تواند انگیزه آنان را نسبت به ادامه فعالیت تحت تأثیر قرار دهد.

وی افزود: در این بازارچه که به مناسبت شب یلدا برنامه ریزی و برپا شده، تولید کنندگان محصولات از بین کار آفرینان منتخب مناطق ۲۲ گانه شهر تهران به مدت یک ماه از ابتدای آذر ماه تا شب یلدا در خیابان اجتماعی منطقه ۹ اقدام به عرضه محصولات خود می کنند.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: این غرفه ها شامل محصولات متنوعی همچون صنایع دستی، مواد غذایی و انواع پخت نان محلی، زیور آلات، مجموعه هنرهای چوبی و بافت را شامل می شود.

لازم به ذکر است پیش از این بازارچه کارآفرینی ویژه بانوان سرپرست خانوار درطی سال به صورت موقت و دائمی  در منطقه ۹ برگزار شده که با استقبال شهروندان همراه بود.

انتهای پیام/

۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
کد خبر: 45989

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =