آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان در بزرگراه شهید همت

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان در بزرگراه شهید همت خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌ عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "مهدی صداقتی" سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران احداث دوربرگردان شرق به شرق بزرگراه شهید همت را اقدامی در راستای تکمیل حرکات گردشی تقاطع غیرهمسطح این بزرگراه با بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی دانست و گفت: بهره‌برداری از این پروژه ضمن تسهیل دسترسی‌های اصلی و فرعی در محدوده منطقه ۵، سبب کاهش ۵ کیلومتری گردش‌های اضافی و زمان سفرهای درون‌شهری خواهد شد.

وی ادامه داد: این پروژه شامل اجرای یک پل دوربرگردان غیرهمسطح شرق به شرق در غرب بزرگراه شهید همت به طول ۳۳۰ متر (با احتساب شیب‌راهه‌ها) بوده و ضمن برخورداری از ۲ خط عبوری و یک پیاده‌رو به همراه مسیر دسترسی راست‌گرد غرب به جنوب بزرگراه شهید همت به بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی به طول ۱۵۰ متر و عرض ۶.۵ متر، اصلاح هندسی مسیر شمال به غرب بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی به بزرگراه شهید همت و اصلاح هندسی مسیر شمال به غرب خیابان عدل به بزرگراه شهید همت انجام می‌شود.

صداقتی یادآور شد: معارض ملکی پروژه رفع شده است و متعاقب اجرای عملیات سونداژ و شناسایی معارضین تأسیساتی، تلاش برای رفع یا عبور از این موانع اجرایی ادامه دارد.

وی با اشاره به رفع معارض دوربین ترافیکی، از مراحل نهایی رفع لوله گاز خبر داد و گفت: برخی معارضین تأسیساتی شامل تیرهای انتقال شبکه و روشنایی، لوله آب و فیبر نوری هنوز رفع نشده است.

به گفته "صداقتی" عملیات تجهیز کارگاه در مراحل نهایی قرار دارد و عملیات خاک‌برداری فونداسیون کوله جنوبی پل در حال اجرا است.

انتهای پیام/

۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
کد خبر: 46038

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =