به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی حضرتی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری این منطقه گفت: با هدف ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان و افزایش رضایتمندی آنان روزهای شنبه هر هفته و با اطلاع رسانی قبلی از طریق نصب بنر و پیامک به شهروندان، در یکی از چهار دفتر خدمات الکترونیک شهر منطقه حضور یافته و به مسائل و مشکلات شهروندان رسیدگی میشود.
در این دیدار مسائل و درخواست هایی نظیر تثبیت تجاری، بررسی تراکم، تسهیل در صدور پروانه ساختمانی و گواهی و... به صورت چهره به چهره رسیدگی شد.
همچنین شهروندان میتوانند از طریق بنرهای اطلاع رسانی نصب شده در معاونت شهرسازی و معماری و دفاتر خدمات و دریافت پیامک، از محل و زمان دیدارهای بعدی معاون شهرسازی و معماری با شهروندان باخبر شوند.
انتهای پیام/
نظر شما