پروژه "خانه شهر" بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی ابنیه شهری با حفظ ساختار و شکل سنتی بنا در پایتخت است

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با همراهی جانشین فرمانده قرارگاه خاتم از سه پروژه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران بازدید کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با همراهی سردار عباس اکبری جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) و مسعود حق لطفی سرپرست سازمان عمرانی مناطق از سه پروژه پارکینگ نیایش، خانه شهر (بلدیه) و ساختمان پردیس شماره ۳ شهرداری تهران بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات صورت‌گرفته این سه پروژه که توسط مؤسسات این قرارگاه در حال احداث است، قرار گرفت.

هادی حق‌بین در نشستی بعد از بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در این پروژه‌ها، اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه سال‌ها پروژه پارکینگ نیایش رها شده بود امیدواریم با تلاش‌های مستمر پیمانکار این پروژه را تا پایان سال جاری به مرحله فونداسیون برسانیم.

وی در مورد پروژه خانه شهر (بلدیه) نیز تصریح کرد: ساختمان بلدیه جزو پروژه‌های بسیار فاخر بوده، این پروژه در گروه پروژه‌های بازآفرینی بوده که به‌شدت موردتوجه مدیریت شهری است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود: درواقع باتوجه‌به موقعیت مکانی خاص پروژه می‌توان از آن به‌عنوان بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی ابنیه شهری با حفظ ساختار و شکل سنتی بنا در پایتخت تعبیر کرد.

 در ادامه این نشست سردار اکبری جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص)، گفت: عشق به‌نظام اسلامی، عشق خدمت به مردم در وجود تمام کارکنان قرارگاه وجود دارد.

سردار اکبری تأکید کرد: کارکنان قرارگاه با تمام وجودشان برای خدمت به‌نظام اسلامی در همه عرصه‌ها تلاش می‌کنند و در پروژه‌های بازدید شده نیز با همین رویکرد، طبق برنامه زمان‌بندی مدنظر کارفرما فعالیت خواهیم داشت.

در ابتدای این جلسه مسعود حق لطفی سرپرست سازمان عمرانی مناطق گزارشی را از روند هر سه پروژه ارائه کرد.

 انتهای پیام/

۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
کد خبر: 46159

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =