دیدار شهردار منطقه ۷ با توان‌یابان شاغل در این منطقه

شهردار منطقه ۷ به مناسبت روز جهانی معلولین با همکاران توان‌یاب شاغل در این منطقه دیدار کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، به همت اداره رفاه معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه در روز جهانی معلولین، از همکاران توان‌یاب شاغل در این منطقه تقدیر به عمل آمد.

در حاشیه این دیدار نصراله آبادیان شهردار منطقه ۷ گفت: روز جهانی کم‌توانان (۳ دسامبر) یک روز بین‌المللی است که از سال ۱۹۹۲ توسط سازمان ملل انتخاب شد. این روز با هدف ترویج درک در مورد مسائل مربوط به معلولیت و بسیج حمایت از بزرگ منشی، حقوق و رفاه افراد معلول و کم‌توان انجام می‌شود.

وی تاکید کرد:خوشبختانه طی سال‌های اخیر، در اغلب کشورها و از جمله ایران، اقدامات مفیدی برای ارتقای وضعیت اجتماعی و رفاهی معلولان صورت گرفته ‌است، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد. 

شهردار منطقه ۷ عنوان کرد: ایرانیان در فرهنگ دینی خود، پشتوانه‌ای غنی برای حمایت از جایگاه معلولان در جامعه دارند؛ پشتوانه‌ای که می‌تواند در هر عصر و زمانی، دستمایه فعالیت‌های مؤثر و مداوم در این مسیر باشد و نقش بسیار مهمی در تغییر نگرش فرهنگی ما نسبت به مقوله معلولیت ایفا کند. 

وی در پایان یادآور شد: ما هم اقدامات ویژه ای را برای رفاه حال عزیزان توان یاب در سطح منطقه در دستور کار داریم و امیدوارم با اجرای آن بتوانیم شاهد حضور بیش از پیش شما در سطح شهر باشیم.

طی این مراسم؛ شهردار منطقه ۷ در صحبت های صمیمانه خود با همکاران، ضمن تبریک این روز، زحمات و تلاش های این عزیزان را در شهرداری منطقه را بسیار ارزشمند دانسته و برای آنان و خانواده‌هایشان آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

انتهای پیام/

۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر: 46160

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =