معرفی ۶۱ عنوان پروژه جهت انجام مطالعات محیط زیستی

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از معرفی تعداد ۶۱ عنوان طرح و پروژه سال ١٤٠٣ جهت انجام مطالعات محیط زیستی به کمیته غربالگری خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران؛ "حلیا سادات حسینی" با بیان اینکه از اواخر مرداد ماه تاکنون مناطق ٢٢ گانه و واحدهای ستادی شهرداری نسبت به معرفی تعداد ۶۲۴ عنوان طرح و پروژه سال ١٤٠٢ در سامانه جامع تدوین و اجرای برنامه و بودجه اقدام نمودند گفت: از مجموع پروژه های معرفی شده تعداد ۵۱۸ عنوان طرح و پروژه مربوط به مناطق ٢٢ گانه و تعداد ۱۰۶ عنوان را سازمان ها و شرکت ها به خود اختصاص دادند.

وی اظهار داشت: طی بررسی اولیه کارشناسی از مجموع پروژه های معرفی شده در سامانه جامع تدوین و اجرای برنامه و بودجه تعداد ۵۶۲ عنوان طرح و پروژه با توجه به بررسی مشخصات و ابعاد پروژه، بدون نیاز به انجام مطالعات محیط زیستی مورد تأیید قرار گرفت و تعداد ۶۱ عنوان طرح و پروژه جهت انجام مطالعات محیط زیستی به کمیته فنی مطالعات محیط زیستی (غربالگری) معرفی شد.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: پیرو برگزاری جلسات کمیته غربالگری از سوی اداره ارزیابی و استاندارد این اداره کل با تصمیم اعضاء کمیته فنی غربالگری تعداد ١٤ عنوان پروژه مشمول مطالعات محیط زیستی شده است.

شایان ذکر است مطالعات محیط زیستی پروژه ها باید تا قبل از اجرای پروژه انجام و گزارش آن به اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار ارسال شود.

انتهای پیام/

۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
کد خبر: 46171

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =