آسیب شناسی طرح تفصیلی تهران به پایان رسید

شهر: عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران اعلام کرد که آسیب شناسی طرح تفصیلی تهران در دانشگاه تربیت مدرس به پایان رسیده است و این دانشگاه هم اکنون در حال تکمیل نقطه نظرات پیشنهادی شورای شهر تهران در این باره است.

به گزارش خبرنگار شهر، پیش از احیای «نهاد راهبری و پایش طرح‌های توسعه شهری»، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، قراردادی با دانشگاه تربیت مدرس منعقد کرده است که بر اساس آن این دانشگاه در یک تحقیق پژوهشی طرح تفصیلی را آسیب‌شناسی کند. این تحقیق قرار است مشخص کند، طرح تفصیلی کنونی در کدام بخش‌ها نیاز به تغییر و اصلاح دارد.

در همین زمینه زهرا نژاد بهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران پیش از این  درباره بازنگری طرح تفصیلی پایتخت گفته بود آسیب‌شناسی اولیه بازنگری این طرح بر عهده دانشگاه تربیت مدرس است.

به گفته او؛ طرح تفصیلی هر پنج سال یک بار باید بازنگری و پایش شود، بنابراین بازنگری آن در دستور کار قرار گرفته و آسیب‌شناسی اولیه بازنگری این طرح بر عهده دانشگاه تربیت مدرس قرار گرفته است و معاونت شهرسازی شهرداری تهران قرارداد همکاری را با دانشگاه تربیت مدرس بسته است.

زهرا نژاد بهرام در همین زمینه در گفتگو با خبرنگار شهر درباره آخرین وضعیت آسیب شناسی طح تفصیلی تهران در دانشگاه تربیت مدرس گفت:  دانشگاه تربیت مدرس طرح تفصیلی تهران را آسیب شناسی کرده است. در مورد این آسیب شناسی نقطه نظراتی داشتیم که برای آنها ارسال کرده ایم که اصلاح کنند.

نژاد بهرام گفت: این نقطه نظرات سه هفته پیش ارسال شده است و هنوز در حال تکمیل هستند. پس از تکمیل طرح تفصلی ارسال خواهد شد.

خبرنگار: سمیرا امیرچخماقی

۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
کد خبر: 4620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =