شهر شهدا در ۱۰شب برپا می‌شود

شهر شهدا دارای محله‌هایی برای حضور اقشار مختلف و خانواده‌ها آماده می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگی شهرداری تهران، مصطفی زیبایی نژاد در نشست خبری کنگره ملی ۲۴هزار شهید پایتخت با تاکید بر اجرای دقیق برنامه ها و تبلیغات محیطی اظهارداشت: از جمله برنامه های مهم در کنگره ملی ۲۴هزار شهید پایتخت، فضاسازی شهر با جملات ناب از وصیت نامه شهدا که تاثیرگذاری بر محیطی را بیش از پیش ارتقا می دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: تمام ظرفیت های تبلیغی برای معرفی کنگره ملی ۲۴هزار شهید پایتخت به کار گرفته می شود. همچنین برنامه داریم مکان های رویداد ها (محل ترورها و بمب گذاری ها) در تهران تبدیل به مکانی در راستای ترویج معارف شهدا و تبیین حوادث رخ داده و مظلومیت شهدا توسط سازمان زیباسازی شهرداری شود.

مسئول کمیته فرهنگی کنگره ملی ۲۴هزار شهید پایتخت در ادامه اضافه کرد: محله های ویژه نونهالان، نوجوانان، جوانان، بانوان و هنرمندان در راستای اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و در قالب ویژه مراسمات هر قشر در اولین رویداد آیینی شهر تهران با عنوان شهر شهدا طراحی شده که در ایام پایانی کنگره اجرایی می شود.

وی با اشاره به اهمیت بیان مقاومت مردم غزه خاطرنشان کرد: در شهر شهدا یکی از محله های پیش بینی شده با موضوع مقاومت مردم غزه است.

زیبایی نژاد در پایان یادآور شد: یادواره شهدای منطقه با هماهنگی سپاه محمد رسول الله و شهرداری ها نیز از برنامه های مثمر ثمر است که به صورت جداگانه در هر منطقه انجام می شود. همچنین با همکاری سازمان صدا و سیما استودیو تلویزیونی در شهر شهدا طراحی شده تا اخبار و برنامه ها به سمع و نظر همه مردم برسانیم.

انتهای پیام/

۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
کد خبر: 46227

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =