نظرسنجی از شهروندان توسط سفیران طرح من شهردارم در منطقه ۳ آغاز شد

به منظور اجرای هر چه بهتر طرح من شهردارم، سفیران این طرح در دومین نشست ستاد اجرایی ضمن دریافت آموزش‌های تخصصی و بررسی نکات نهایی از شنبه ۱۱ آذر با حضور در اماکن عمومی شهر، نظر شهروندان نسبت به اجرای پروژه‌های شهری سال آینده را دریافت می‌کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حمید جوانی شهردار این منطقه اظهار داشت: در دومین مرحله از "طرح من شهردارم”  ۱۲۰ پروژه محلات ۱۲ گانه این منطقه به منظور نظرسنجی عمومی و ارائه خدمات بهینه توسط شهروندان مورد ارزیابی قرار می گیرد تا پروژه های شهر از دیدگاه شهروندان انتخاب شود.  

جوانی بیان کرد: با توجه به اینکه مشارکت شهروندان در طرح های شهری بسیار حائز اهمیت است باید با تمامی قوا نسبت به  نظرسنجی از ایشان به منظور همکاری با طرح ها، برنامه ها و رویدادهای شهرداری تلاش کنیم تا به تحقق هر چه بیشتر شعار "تهران، شهر تلاش و سرزندگی" دست یابیم.

مسیح الهی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی نیز در این جلسه ابراز داشت: در طرح من شهردارم هر شهروند خود را در جایگاه مدیران شهری می بیند و با مراجعه به سامانه پیش بینی شده برای این موضوع، پروژه‌های مد نظر خود را برای اجرا پیشنهاد  می کند.  

این نشست صبح امروز با حضور مدیران منطقه و ۵۱ نفر از سفیران این طرح برگزار شد و دستورالعمل ها، الزامات و آموزش های نهایی بررسی شد.
 
انتهای پیام/

۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
کد خبر: 46250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =