شهردار منطقه ۲٠ با کارکنان دارای معلولیت دیدار کرد

همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت، شهردار منطقه۲٠ با همکاران توان‌یاب دیدار و در جریان مشکلات و خواسته‌های آنان قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲٠؛ رضا شنگی شهردار این منطقه در نشست صمیمی با کارکنان دارای معلولیت و کم توان جسمی، حرکتی ضمن تبریک روز جهانی افراد دارای معلولیت، گفت: این روز بهانه خوبی برای تقدیر از زحمات این قشر به خصوص پرسنل توان یاب است که در هر حوزه و اداره با تلاش و پشتکار وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند.

شنگی افزود: با تمام مشکلاتی که این عزیزان هر روزه با آنها درگیر هستند، تمام تلاش خود را برای ارائه خدمت به شهروندان بکار می گیرند و هیچ کم کاستی در انجام وظایفشان وجود ندارد که این ستودنی است.

در ادامه این نشست همکاران دغدغه ها و مشکلات خود را با شهردار منطقه در میان گذاشتند و  دستورات لازم جهت تأمین رفاه آنان صادر شد.

در پایان این مراسم که ابراهیم باقری سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، محمد جواد سبحانی رئیس اداره سرمایه انسانی و رسول وجدانی رئیس اداره رفاه منطقه نیز حضور داشتند از ۸ نفر از همکاران دارای معلولیت و کم توان جسمی، حرکتی و ۴ نفر از همکارانی که همسر و فرزندان معلول دارند تقدیر شد.

انتهای پیام/

۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
کد خبر: 46280

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =